معاون نیروی زمینی ارتش در قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص در معرض تهدید‌های گوناگون قرار دارد، اما با آمادگی کامل در برابر هر تهدیدی ایستاده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،امیر سرتیپ جهانشاهی معاون نیروی زمینی ارتش در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: جمهوری اسلامی ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی خاص و همجواری با ۶ حوزه ژئوپولتیک عمان، فلات ایران، خلیج فارس، قفقاز، آسیای میانه و دریای مازندران، در معرض تهدید‌های گوناگون قرار دارد، اما برای پاسخ قاطع به هر تهدیدی آماده است.

امیر سرتیپ جهانشاهی افزود: جمهوری اسلامی ایران تنها کشور جهان است که متکی به قدرت‌های غربی نیست در حالی که پیش از انقلاب، ۶۰ هزار مستشار نظامی در ارتش ایران حضور داشتند.

وی با بیان اینکه ارتشیان، همواره با تمام آمادگی در خدمت اهداف جمهوری اسلامی هستند افزود: ایران به عنوان یک کشور بزرگ و قدرتمند، در طول تاریخ همواره مورد تهدید کشور‌های غربی و امریکایی بوده است، اما این تهدید‌ها امروز با قاطعیت پاسخ داده می‌شود.

در پایان این مراسم با قدردانی از خدمات امیرسرتیپ دوم بیدادی، امیر سرتیپ دوم جلالی، به عنوان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین معرفی شد.

انتهای پام/ک

مراسم تودیع و معارفه فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار