وزارت بهداشت،‌سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری تفاهم‌نامه‌ آیین تاسیس و بهره‌برداری از شرکت‌های تسهیل‌گر حوزه گردشگری سلامت را ابلاغ کردند.

ابلاغ آیین‌نامه تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های تسهیل‌گر گردشگری سلامتبه گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین‌نامه تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه خدمات تشخیصی درمانی به گردشگران سلامت، تدوین و ابلاغ شد.

 روز سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت تفاهم‌نامه‌ای برای تسهیل صدور مجوز‌ها و بهبود فرآیند‌های گردشگری سلامت کشور بین وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به امضا رسید که براساس آن، آیین‌نامه‌ای مبنی بر صدور مجوز گردشگری سلامت برای شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه خدمات گردشگری سلامت منتشر شد.

از مهمترین اهداف این آیین‌نامه جلوگیری از فعالیت غیرقانونی فعالان فاقد صلاحیت در صنعت گردشگری سلامت و همچنین ایجاد بستر مناسب برای رقابت سالم بین شرکت‌های تسهیل‌گر ارائه خدمات تشخیصی درمانی است.

از شروط مهم برای تاسیس و گرفتن مجوز گردشگری سلامت از وزارت بهداشت، وجود حداقل ۳ نفر عضو هیئت مدیره و بکارگیری یک نفر فارغ‌التحصیل یکی از رشته‌های پزشکی یا وابسته به گروه پزشکی نیز است.

برای مشاهده فایل آیین‌نامه تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های تسهیل‌گر حوزه گردشگری سلامت اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

تدوین آیین‌نامه تاسیس و بهره‌برداری شرکت‌های تسهیل‌گر گردشگر سلامت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار