رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: پویش من ناشر امر به معروف شیرازم در فضای مجازی ویژه اصحاب رسانه راه اندازی شد.

افتتاح پویش من ناشر امر به معروف شیرازمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: هدف از راه‌اندازی پویش من ناشر امر به معروف شیرازم حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در فضای مجازی است.

وی بیان کرد: در این پویش با بهره‌گیری از توان اهالی رسانه، در مسیر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، در فضای حقیقی و مجازی، فعالیت رسانه‌ای انجام می‌شود.

اژدری با اشاره به اینکه علیه آمران به معروف هجمه‌هایی چه در فضای مجازی چه در فضای حقیقی انجام شده است، افزود: این پویش راه‌اندازی شد تا اهمیت واجب فراموش شده امر به معروف و نهی از منکر به اقشار مختلف جامعه یادآوری شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر یکی از واجبات دین است که خداوند در قرآن کریم بعد از اقامه نماز و پرداخت زکات به امر به معروف و نهی از منکر سفارش کرده است که اهمیت آن از فرایض دیگر کمتر نیست.

اژدری ادامه داد: در این راستا هشتگ من ناشر امر به معروف شیرازم را در فضای مجازی راه اندازی کنیم که این کار نیاز به حمایت اصحاب رسانه دارد.

وی از فعالان حوزه رسانه در استان فارس دعوت کرد تا برای پیوستن به این پویش عکس و عنوان مسئولیت کاری خود در رسانه را به شماره ۰۹۳۹۲۸۱۳۵۷۹ در پیام‌رسان سروش ارسال کنند تا به‌صورت عکس نوشته در فضای مجازی منتشر شود.

انتهای پیام/ت

راه اندازی پویش من ناشر امر به معروف شیرازم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار