مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد از افزایش حق بیمه سطوح پایین دستی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج،عیسی کریمی  مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیش از این شرایط برای افزایش سطح درآمدی بیمه شدگان سطوح پایین دستی سطح ۸ مهیا نبود گفت: هم اکنون شرایط برای افزایش مستمری بیمه شدگانی که پایین‌تر از سطح درآمدی ۸ یعنی ۴۵۰ هزار تومان حق بیمه واریز می‌کنند مهیا شده است.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به کارگزاران این صندوق و ارائه مدارک مورد نیاز میزان دریافت مستمری خود را افزایش دهند.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این طرح مشمول رده سنی ۱۸ تا ۵۰ سال می‌شود، خاطرنشان کرد: با تبدیل وضعیت بیمه شدگان بر مبنای دستور العمل جدید این صندوق و افزایش یک پله‌ای در سال آتی شرایط برای برخورداری از مزایایی نظیر دریافت مستمری از کار افتادگی کلی، بازنشستگی و بازماندگان ممکن می‌شود.

کریمی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۳ هزار خانوار استان کهگیلویه و بویراحمد تحت پوشش این صندوق قرار دارند و از این تعداد ۶۰۰ خانوار مستمری بگیر هستند.

انتهای پیام/پ

تبدیل وضعیت بیمه شدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.