رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه افزایش بیکاران در کهگیلویه بزرگ را نگران کننده دانست و گفت: ۱۸۸ پرونده برای بیمه بیکاری تشکیل شده است.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  احمدعلی خادمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه گفت: تعداد بازرسی‌های ادواری و موردی از کارگاه‌های مختلف شهرستان در یکسال گذشته تعداد ۳۵۳ مورد و تعداد حوادث کارگری بررسی شده نیز ۳۳ مورد بوده است.

وی با اشاره به تعداد پرونده‌های رسیده در خصوص شکایت کارگران از کارفرما در یکسال اخیر عنوان کرد: تعداد ۱۹۱ پرونده در هیئت تشخیص رسیدگی شده و در این خصوص تعداد ۱۹۱ دادنامه صادر شده است.

خادمی ابراز کرد: در یکسال اخیر تعداد ۸۵ مورد دادنامه در هیئت حل و اختلاف شهرستان صادر شده و تعداد آرای سازشی هیئت تشخیص نیز ۱۳ مورد بوده است.

وی با اشاره به تعداد متقاضیان معرفی شده به سازمان تأمین اجتماعی و سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای در یکسال اخیر ادامه داد: تعداد ۱۰۰ نفر متقاضی به سازمان تأمین اجتماعی و نیز تعداد ۲۰ نفر متقاضی برای گذراندن دوره‌های آموزشی به سازمان فنی‌و‌حرفه‌ای معرفی شده است.

خادمی بیان کرد: تعداد کل مقرری بگیران بیمه بیکاری سطح شهرستان در یکسال اخیر تعداد ۱۱۴ نفر، تعداد اشتغال مجدد ۴۱ نفر و قطع مقرری بیمه بیکاری به دلایل مختلف نیز ۹۱ مورد بوده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کهگیلویه بیان کرد: تعداد کل پرونده‌های تشکیل شده برای بیمه بیکاری ۱۸۸ مورد، تعداد پرونده‌های بررسی‌شده ۱۱۴ مورد، تعداد پرونده‌های موافقت‌شده ۷۳ مورد و پرونده‌های مخالفت‌شده ۱۶ مورد بوده است.

انتهای پیام/غ

افزایش بیکاری در کهگیلویه

 

برچسب ها: بیکاری ، کارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.