کهگیلویه و بویراحمد می‌تواند نقش به سزایی در بخش‌های مختلف تولید داشته باشد

تقویت و رونق تولید در کهگیلویه وبویراحمد باعث ایجاد اشتغال می‌شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ، معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عنوان سال ۹۸ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید نامگذاری شد، بیان کرد: تولید اساس و زیرساخت اصلی ایجاد اشتغال است اگر به تولید توجه شود و مدیریت صحیحی انجام شود و تمام ابزار تولید در هر نقطه و مکانی فراهم شود موضوع اشتغال حل خواهد شد.

عزیز فیلی ادامه داد: وقتی مساله اشتغال حل شود بسیاری از مشکلات اقشار جامعه از جمله جوانان حل خواهد شد.

وی افزود: با توجه به این که در استان کهگیلویه و بویراحمد مساله بیکاری و تعداد جوانان بیکار در سطح استان به نسبت کشور زیاد است لذا نیاز است که در راستای تولید صنعتی، کشاورزی و گردشگری و مسائل دیگری که در امر تولید دخالت دارند توجه بیشتری داشته باشیم و با تقویت تولید داخلی و بازاریابی محصولاتی که تولید شده است در بخش صادرات وارد شویم و همین مساله امر تولید را رونق می‌بخشد.

فیلی بیان کرد: تقویت و رونق تولید در استان باعث ایجاد اشتغال می‌شود و مشکل بیکاری که در سطح جامعه شهری و روستایی ما قرار دارد با این اقدام مرتفع خواهد شد.

وی افزود: کهگیلویه و بویراحمد در فصل‌های مختلف و در حوزه‌های گوناگون از جمله کشاورزی، صنعت، منابع طبیعی و گردشگری می‌تواند در بخش تولید نقش به سزایی داشته باشد و جایگاه خود را پیدا کند.

انتهای پیام/غ

توجه به تقویت تولید و اشتغال زایی

برچسب ها: نوروز 98 ، شعار سال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.