معاون اموراستانها ی سازمان صداوسیما گفت:باحمایت استاندارکردستان سه مجموعه نمایشی فاخرو ارزنده دراستان کردستان در حال ساخت است .

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، معاون اموراستانها ی سازمان صداوسیما در مراسم تکریم ومعارفه مدیر کل صداوسیمای مرکز کردستان گفت:صداوسیمای مرکز کردستان از نظر برنامه سازی و پوشش دیجیتال و زیرساختها گامهای مناسبی برداشته است .

علی دارابی گفت:باحمایت استاندارکردستان سه مجموعه نمایشی فاخر دراستان در دست ساخت است که سریال سنجر خان به عنوان یکی از این مجموعه های فاخردرحال کلید خوردن است .

وی گفت:تولید وساخت کارهای نمایشی و مستند سازی در حوزه های مختلف مشاهیردر دستور کار صداوسیمای مرکز کردستان قرار دارد.

معاون امور استانها ی سازمان صداوسیما بابیان اینکه کردستان یک استان فرهنگی است گفت:اولین وظیفه صداوسیمای مرکز کردستان توجه به توسعه پایداراست.

وی گفت: امیدواریم مدیریت جدید با جذب و جلب استعدادها و ظرفیتها در استان بتواند میزان رضایتمندی و جذب مخاطب را افزایش دهد.

معاون امور استانها ی سازمان صداوسیما گفت: کردستان قطب اصلی توریسم وگردشگری است که صداوسیما باید برای شناساندن این دیاربه سایر نقاط کشوربیشتر تلاش کند.

دارابی از تلاشهای مدیران کل در سالهای گذشته قدردانی کرد و گفت:برنامه های مناسبی در صداوسیمای مرکز کردستان تهیه شده که تا رسیدن به نقطه آرمانی فاصله فراوانی داریم.

انتهای پیام/م

کردستان قطب اصلی توریسم وگردشگری است

 

 

 

برچسب ها: فیلم ، اخبارهنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.