استاندار کرمانشاه با بیان اینکه امنیت پیش نیاز توسعه است، گفت:کرمانشاه یکی از استان‌های امن کشور است.

کرمانشاه یکی از استان‌های امن کشور است. به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، هوشنگ بازوند در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان  کرمانشاه که امروز (۲۶ خرداد) با حضور فرمانده ناجا برگزار شد، با اشاره به امنیت مطلوب استان، این امنیت را مرهون تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی دانست و  گفت: در طول دو سال گذشته که در استان مشغول فعالیت هستم متاسفانه با شوک‌های سختی مواجه شدیم، اما جای خوشبختی است که با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم استان تمام این بحران‌ها را به سلامت پشت سر گذاشتیم.

وی به شوک زلزله در استان اشاره کرد و افزود: زلزله می‌توانست عملا به یک بحران ملی تبدیل شود، اما با درایت مردم و مسئولین و به ویژه شورای تامین و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی این بحران ملی در استان مدیریت شد و توانستیم از این تهدید یک فرصت برای استان ایجاد کنیم.

وی افزود: علی رغم حجم بسیار خرابی‌ها حتی سرقت‌های جزیی هم در مناطق زلزله زده افزایش پیدا نکرده و این امر جز با همکاری نیروی انتظامی میسر نشد.

بازوند از حوادث دی ماه ۹۶ به عنوان شوک دیگری برای استان یاد کرد و افزود: با توجه به آمار بالای بیکاری، دشمن پیش بینی می‌کرد وضعیت در استان کرمانشاه به مراتب بدتر از دیگر استان‌های کشور باشد، اما خوشبختانه با تدبیر مناسب نیروی انتظامی این چالش هم به سلامت پشت سر گذاشته شد.

استاندار کرمانشاه افزود: کنترل و مدیریت این چالش به حدی بود که حتی در شهر‌های دیگر استان تجمع اعتراضی گزارش نشد و تنها در خود شهر کرمانشاه بود که به سرعت اوضاع کنترل شد.

استاندار کرمانشاه به معضلات و آسیب‌های مختلف استان از جمله فقر، بیکاری و حاشیه‌نشینی اشاره کرد و افزود: استان کرمانشاه جزو استان‌هایی است که در بیکاری و فقر و حاشیه‌نشینی وضعیت خوبی ندارد، اما خوشبختانه علی‌رغم این شرایط با همت نیرو‌های انتظامی شاهد امنیت مطلوب در استان هستیم.

استاندار کرمانشاه امنیت را پیش درآمد توسعه عنوان کرد و افزود خوشبختانه نیروی انتظامی این درک و درایت را دارد که باید برای عبور از مشکلات اقتصادی فضای امنی برای ورود جریان سیال سرمایه به استان فراهم کند و خوشبختانه با درایت فرمانده انتظامی استان این مهم به خوبی محقق شده است.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد: امروز کرمانشاه به یکی از استان‌های امن کشور تبدیل شده که همه این‌ها مرهون عملکرد مناسب همه دستگاه‌ها و مردم و به ویژه پیش قراول تامین امنیت یعنی نیروی انتظامی است.

بازوند از سردار امان اللهی به عنوان فرمانده‌ای مطالبه‌گر در تمام حوزه‌ها یاد کرد و افزود: مدیریت پنج ساله ایشان توانسته امنیت مطلوبی را برای استان رقم بزند و کار‌های خوبی در حوزه انتظامی استان شروع شده که امیدواریم با حضور سردار "جاویدان" این اقدامات مناسب همچنان ادامه پیدا کند و شاهد تقویت بیش از پیش امنیت در استان باشیم.

استاندار کرمانشاه به شرایط ویژه استان در حوزه‌های امنیتی هم اشاره کرد و از فرمانده ناجا خواست با توجه به این شرایط توجه ویژه‌ای در تقویت انتظامی و مرزبانی استان داشته باشد.

در این مراسم از خدمات سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تقدیر و سردار علی اکبر جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.

سردار جاویدان پیش از این فرمانده انتظامی استان گلستان بود.

انتهای  پیام/ز

 

 

امنیت  استان کرمانشاه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی است 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.