در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خمین بر ارائه راهکار‌های عملی برای مقابله با کاهش سن اعتیاد تاکید شد.

باید راهکار‌های عملی برای مقابله با کاهش سن اعتیاد ارائه شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خمین با حضور اعضاء و ادارات مربوطه تشکیل و در این جلسه بر ارائه راهکار‌های عملی برای مقابله با کاهش سن اعتیاد تاکید شد.

طهرانی فرماندار شهرستان خمین در این جلسه با اشاره به اینکه اعتیاد، مهمترین معضل برای جوانان کشور است گفت: مهمترین راه مبارزه با سو مصرف مواد مخدر، فرهنگ سازی و پیشگیری در اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان است.

طهرانی فزود: ابتلای آینده سازان کشور به این بلای خانمان سوز، آسیب‌های سنگینی را به جامعه وارد می‌کند و جامعه باید کاهش سن مصرف مواد مخدر و اعتیاد زنان به مواد مخدر را بپذیرد تا برای مقابله با آن بتواند راهکار‌های عملی ارائه دهد.

جامعه و خانواده‌ها به حساسیت زایی برای مصونیت در برابر اعتیاد نیاز دارند

وی اضافه کرد: بررسی شیوه‌های مقابله با اعتیاد و مصرف مواد مخدر نشان می‌دهد که جامعه و خانواده‌ها به آگاه سازی و حساسیت زایی برای مصونیت در برابر این آسیب اجتماعی نیاز دارند.

فرماندار شهرستان خمین با اشاره به نقش تاثیرگذار سازمان‌های مردم نهاد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه گفت: این سازمان‌های مردمی می‌توانند با حضور در مهد‌های کودک، مراکز آموزشی و مناطق آسیب پذیر اثرات مخرب مصرف مواد مخدر را تشریح کنند.

انتهای پیام / ج

برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.