معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: سال گذشته در حالی که ۲۸ هزار مشترک به شبکه آبفا پیوستند اما در عین حال ۷ درصد هم کاهش مصرف آب داشتیم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا رضایی معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: پارسال در حالی که ۲۸ هزار مشترک به شبکه آبفا پیوستند، اما در عین حال ۷ درصد هم کاهش مصرف داشتیم که این صرفه جویی در کشور بی نظیر بوده است.

رضا رضایی با اشاره به اقدامات شرکت آبفا و فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در شرایط بحران گفت: سرانه مصرف آب اصفهانی‌ها از ۱۵۴ لیتر به ۱۴۹ لیتر رسیده است.

وی افزود: باوجود رضایت بخش بودن بارش‌های امسال، اما همچنان با مشترکان پر مصرف که در مصرف آب صرفه جویی نمی‌کنند برخورد می‌شود و مشمول جریمه سه برابری و تذکر و اخطار می‌شوند.

رضایی یک خبر خوش هم برای مشترکان کم مصرف داشت و آن اینکه این دسته از مشترکان از خرداد تا شهریور امسال به شرط کم مصرف بودن همین ماه‌ها در سال گذشته، مشمول تخفیف آب بها در قبض می‌شوند.

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آبفای استان اصفهان افزود با اصلاح، بازسازی و ترمیم شبکه‌های فرسوده میزان هدر رفت آب به ۱۶ و یک دهم درصد رسیده که این عدد در برخی نقاط کشور به ۳۰ درصد هم می‌رسد.

انتهای پیام/م

 

اصفهان جزو خوش مصرفترین های منابع آبی

برچسب ها: وزارت نیرو ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار