مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ های خراسان رضوی گفت: هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه مشهد عصر پنجشنبه افتتاح می‌شود.

مشهد میزبان علاقه‌مندان به گل و گیاه می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمدیزدان پناه مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی گفت: هجدهمین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی با حضور ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در قالب ۷۵۰  غرفه از عصر پنجشنبه ۲۳خرداد ماه از ساعت ۱۷ در نمایشگاه بین‌المللی مشهد آغاز به کار می‌کند.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور ۳۰۰شرکت در قالب ۷۵۰ غرفه در حدود۲۰هزار متر فضای مسقف و۲۰ هزار متر فضای روباز محوطه‌های نمایشگاه بین‌المللی مشهد ساماندهی شده و به مدت ۵ روز میزبان علاقه‌مندان به گل و گیاه و تجهیزات باغبانی و پارکی است.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ های خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی سالن فردوسی و فضای باز نمایشگاه به منظور فروش انواع محصولات اعم از گل و گیاهان آپارتمانی، باغی، پارکی، فضای سبز، تزئینی، نهال، بذر، کود، خاک گل، گلدان و ... در نظر گرفته شده است.

یزدان پناه  افزود: سالن عطار نیز برای تولیدکنندگان تجیهزات پارکی و شهربازی در نظر گرفته شده است و غرفه‌های تولیدکنندگان گل‌های شاخه بریده، اتحادیه‌ها و تعاونی‌های صنف گل و گیاه نیز در سالن بهار استقرار یافته‌اند.

وی ادامه داد: شرکت‌های خارجی تولیدکننده گل و گیاه به صورت ۵ نمایندگی در قالب ۱۱غرفه از کشور‌های ترکیه، چین، هلند، آلمان و ایتالیا در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در سالن بهار معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهند داد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌ های خراسان رضوی گفت: طبق برنامه‌ریزی های صورت گرفته، این نمایشگاه از روز جمعه ۲۴ خرداد ماه از ساعت ۱۰صبح دایر وهمه روزه تا ۲۷خرداد ماه از ساعت ۱۷الی ۲۴پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
انتهای پیام//ف.غ

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در مشهد

برچسب ها: شهرداری ، طبیعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.