اقلام اهدایی کتابخانه های عمومی با شعار "نمی گذاریم سیل کودکی فرزندانمان را با خود ببرد" پس از مراسم پایانی چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت در مشهد به گلستان اعزام شد.

نمی گذاریم سیل کودکی فرزندانمان را با خود ببردبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر سبزیان مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: سومین کاروان اقلام اهدایی این نهاد شامل اسباب بازی و کتاب، با یک دستگاه کامیون و با شعار "نمی گذاریم سیل کودکی فرزندانمان را با خود ببرد" پس از مراسم پایانی چهاردهمین نمابشگاه قرآن و عترت در مشهد با حضور استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان استان از محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد به گلستان اعزام شد.

وی ادامه داد: از آنجا که خراسان رضوی معین مناطق سیل زده گلستان تعیین شده است، اقلام اهدایی به مناطق آق قلا و گمیشان ارسال شد.

مدیر کل نهاد کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: تاکنون ۲ کاروان اقلام فرهنگی، اسباب بازی، نوشت افزار، مواد غذایی و لوازم بهداشتی به همراه دو دستگاه کتابخانه سیار و کتابداران برای اجرای برنامه‌های فرهنگی از خراسان رضوی به مناطق سیل زده کشور اعزام شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سبزیان افزود: این نهاد در پی جاری شدن سیل در استان‌های شمالی کشور، در اجرای رسالت انسانی و فرهنگی خود برای شاد کردن کودکان مناطق سیل زده و پر کردن اوقات فراغت، پویش "بهار مهربانی" را از یک ماه گذشته آغاز کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح کمک‌های اهدایی اعضای کتابخانه‌ها در قالب راه اندازی پایگاه جمع آوری کتاب و اسباب بازی‌های قابل استفاده در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا شد.

انتهای پیام //ف . ک
 

ارسال هدایای کتابخانه های عمومی به سیل زدگان 

برچسب ها: اخبار فرهنگی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.