فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان;سردار نورعلی یاری فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر قصد انتقال مقداری حشیش از استان همجوار جهت توزیع در شهرستان را دارد، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان چرداول قرار گرفت.

 

وی  افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و انتظامی شهرستان در این عملیات با اشراف کامل و طی چند روز کار اطلاعاتی در مسیر‌های احتمالی تردد خودرو مستقر شدند.

 

وی تصریح کرد: پس از مشاهده خودرو مورد نظر، راننده خودرو به محض مشاهده ماموران قصد فرار از تور ایست و بازرسی ماموران را داشته که در یک عملیات تعقیب و گریز خودرو متهم به علت عدم توانائی در کنترل وسیله نقلیه به جهت تخطی از سرعت در حوالی یک از روستا‌های حوزه استحفاظی شهرستان واژگون شد.

سردار یاری در پایان گفت: بلافاصله ماموران نسبت به بازرسی خودرو اقدام در نتیجه مقدار ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع حشیش کشف، راننده خودرو (بدون آسیب دیدگی خاصی) دستگیر، پس از بازجویی‌های مقدماتی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

 

انتهای پیام/ع

کشف محموله مواد مخدر در چرداول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.