مدیر مرکز بنیاد خیریه پیشگیری و کنترل سرطان آلاء گفت: خدمات این مرکز برای بیماران مبتلا به سرطان به صورت رایگان انجام می‌شود.

همایون ناجی اصفهانی، مدیر مرکز بنیاد خیریه پیشگیری و کنترل سرطان آلاء در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، درمورد خدمات این مرکز گفت: برای اولین بار در کشور، بنیاد خیریه آلاء  در اصفهان  به بیماران مبتلا به سرطان خدمات کاملا رایگان ارایه می دهد و بسیاری از بیماران این خدمات درمانی را درمنزل دریافت می کنند.

وی اظهار کرد: بنیاد خیریه آلاء ابتدا در شهر اصفهان و پس از ۴ الی ۳ سال در تهران تاسیس شد و نزدیک به ۸ هزار بیمار مبتلا به سرطان در اصفهان از خدمات این مرکز استفاده کرده اند.

مدیر مرکز بنیاد خیریه پیشگیری و کنترل سرطان آلاء درمورد روند تشکیل پرونده بیماران در مرکز آلاء بیان کرد: این مرکز، مدارک بیماران را تحویل می‌گیرد و برای آن‌ها پرونده الکترونیکی تشکیل می‌دهد و این بیماران براساس نیاز خود از خدمات استفاده می‌کنند.

همایون ناجی اصفهانی با اشاره به افراد اقلیت تحت پوشش بنیاد خیریه آلاء و همکاری داوطلبانه بسیاری از متخصصان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با این مرکز ادامه داد: ما به بیماران اقلیتی، چون ارمنی، یهودی و... و حتی به برخی از ساکنان خارج از اصفهان خدمات مذکور را ارائه می‌دهیم، بسیاری از متخصصان دانشگاه علوم پزشکی هم به صورت داوطلبانه با بنیاد خیریه آلاء همکاری می‌کنند. به طور مثال؛ سرپرست علمی مرکز ما روانپزشکی است که اعضای روانشناسی ما را سرپرستی می‌کند.

وی در پایان تاکید کرد: این بنیاد خیریه نه تنها از حمایت مالی هیچ سازمان یا بیمارستانی استفاده نمی‌کند بلکه تمام بیماران بیمارستان سیدالشهداء اصفهان که نیاز به خدمات حمایتی – تسکینی و در منزل دارند به این مرکز مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/ی
 


درمان رایگان بیماران مبتلا به سرطان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار