ماجرای آلودگی استخر کوثر نخستین بار توسط رئیس مرکز بهداشت خرم‌آباد مطرح و سپس در اقدامی عجیب به نقل از خود وی تکذیب شد؛ آیا متولی سلامت مردم مقابل فشار‌ها عقب‌نشینی کرده است؟

ماجرای آلودگی استخر کوثر؛ در مرکز بهداشت خرم‌آباد چه خبر است؟به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،نخستین بار چهارم خردادماه سال جاری بود که مهرداد حسین پور رئیس مرکز بهداشت و درمان خرم‌آباد اعلام کرد که استخر کوثر خرم‌آباد تاکنون سه بار به دلیل آلودگی تذکر گرفته و به دادگاه معرفی شده است.

وی به‌عنوان مسئول دستگاه متولی سلامت در مرکز استان در اظهاراتی از بازدید‌های دوره‌ای از استخر‌های خرم‌آباد خبر داد و گفت: تعداد کل استخر‌های شهرستان ۹ مورد است و از ابتدای سال ۹۸ تا امروز از این استخر‌ها ۱۲ بازدید و بازرسی صورت گرفته است. موارد اقدام قانونی سه مورد بوده است که معرفی به دادگاه شده است و هر سه مورد نیز مربوط به استخر «کوثر» بوده است.

موضوع آلودگی تنها استخر بانوان شهر خرم‌آباد موجب نگرانی برای خانم‌هایی شد که اوقات فراغت خود را در استخر کوثر سپری می‌کردند.

حسین پور همچنین در اظهاراتش مدعی شد که «با توجه به اینکه تعطیلی استخر‌ها تبعاتی از نظر اوقات فراغت دارد، در برخی مواقع تذکراتی که ما به آن‌ها می‌دهیم مورد برخورد جدی قرار نمی‌گیرد.»

این اظهارات رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد واکنش دستگاه قضایی را به همراه داشت تا دادستان خرم‌آباد اعلام کند که آمادگی دارد هر پرونده تخلفی که در این زمینه وجود دارد را به‌سرعت رسیدگی و برخورد قانونی کند.

به‌رغم همراهی و اقدام سریع دادستان خرم‌آباد، اما شاهد عقب‌نشینی عجیب رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم‌آباد از موضع اولیه خود بودیم؛ تا شائبه‌هایی در مورد صحت بررسی‌های این دستگاه متولی در حوزه سلامت ایجاد شود.

مهرداد حسین پور در خبری که چند روز پیش در کانال خبری دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت مدعی شد که استخر کوثر استاندارد‌های لازم را دارد تا این اظهارات ضدونقیض به نگرانی‌های مردمی دامن بزند.

انتهای پیام/ز

حادثه در استخری در خرم آباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.