عملیات اجرایی احداث چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری با اعتبار ۳۴ میلیارد تومان آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی احداث چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری مشهدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا کلائی شهردار مشهد در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری گفت: نکته‌ای که در پروژ‌های عمرانی بر آن تاکید داریم سرعت در اجرا است لذا پروژه‌ها از جمله چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری باید سه شیفته اجرا شوند.

وی افزود: تمهیداتی اندیشیده شود که مشکلات ترافیکی و تردد خودرو‌ها درمدت اجرای پروژه شیرینی اجرای آن را برای مردم تلخ نکند.

شهردار مشهد در أدامه خاطر نشان کرد: بر حفظ سیما و منظر شهری در اجرای پروژه تاکید داریم لذا در اجرای چپ گرد غیر همسطح شهید ناصری تمهیداتی برای زیبایی آن در نظر گرفته شود.

در ادامه مراسم خلیل الله کاظمی، معاون حمل و نقل و ترافیک و سرپرست معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد گفت: عملیات چپ گرد شهید ناصری برای حل بار ترافیکی که قرار بود به بولوار نماز وارد شود و همچنین ترافیکی که در میدان جمهوری برای تعیین مسیر ایجاد می‌شد، شروع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه با ۳۴ میلیارد تومان اعتبار و مدت زمان ۸ ماهه اجرا خواهد شد افزود: برای اولین بار جهت تعجیل در اجرای پروژه تشویق و برای تاخیر آن، جریمه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام //م. ا



اجرای تمهیدات برای رفع مشکلات ترافیکی

برچسب ها: حمل و نقل ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.