اسحاق جهانگیری صبح امروز (دوشنبه) به دعوت شهردار تهران از کارخانه واگن سازی تهران واقع در باقرشهر بازدید و سپس با مترو به محل کار رفت.

جهانگیری با مترو به دفترش رفت به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، معاون اول رییس جمهوری صبح امروز (دوشنبه) با حضور در کارخانه واگن سازی تهران از بخش‌های مختلف این مجموعه صنعتی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان شهرداری تهران و مدیران کارخانه، از جزئیات فعالیت‌های این کارخانه مطلع شد.

اسحاق جهانگیری در مترو با مسافران در مورد نحوه سرویس دهی خطوط مترو و حمل ونقل عمومی صحبت کرد.

رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر تهران و پیروز حناچی شهردار تهران در این بازدید حضور داشتند.

 شرکت واگن سازی تهران در مجموعه بزرگ پایانه فتح‌آباد در کنار ایستگاه مترو پالایشگاه (باقرشهر) در راستای توسعه و گسترش صنعت حمل‌ونقل ریلی به‌ویژه بخش درون‌شهری در سال ۱۳۸۲ تأسیس شد.

این شرکت تولیدکننده قطار‌های نقلیه ریلی برقی خود کشش و تریلر و ارائه‌دهنده خدمات تعمیرات و اورهال ناوگان ریلی برقی و خدمات فنی و مهندسی در خصوص طرح‌های مربوط به صنعت نقلیه ریلی است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۳:۱۰ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸
علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۳ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
خدایی معلومه که اول ایستگاه نشسته تازه انهم براش واگن را اختصاصی یا به عبارتی غروق کردن واقعا خسته نباشه اگر بیاد ایستگاه مهدیه یا تئاتر شهر تا بفهمه مترو یعنی چی
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۳۲ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
منم همیشه با مترو میرم سرکار
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۴:۲۹ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
مگه میشه مگه داریم !!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
از كي تا حالا مترو پرده داره؟
آخرین اخبار