رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران اسلامی

سلام علیکم و رحمة الله

با احترام و آرزوی عزت، سلامتی و توفیق روزافزون، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام و خاطره شهید جمهور، رئیسی عزیز، بر خود فرض می‌دانم پیروزی جنابعالی را در انتخاباتی دشمن‌شکن و تجلی‌بخش اراده مستحکم حاکمیت اسلامی برای ادامه الگوی مردم‌سالاری دینی در فرآیند اداره کشور، صمیمانه تبریک عرض نمایم.

امیدوارم با توکل بر خدا و توسل، استمرار در بهره‌مندی از سرمایه گران‌سنگ اعتماد مردم و پیروی از رهنمود‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، در راه تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر و تداوم مسیر خدمت، گام‌های بلندی بردارید.

 تردیدی نیست که سرافرازی در این جایگاه خطیر و دستیابی به اهداف عالیه پیش‌رو و مصرح در سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی، با انتخاب یاران و همراهانی مؤمن و جهادی در دولت چهاردهم مقدور و در دسترس خواهد بود.

در پایان، لازم به ذکر است که شبکه امامت جمعه، دولت جنابعالی را متعلق به آحاد هم‌وطنان، با سلایق و علایق متنوع و متکثر می‌داند و به تأسی از سیره امامین انقلاب اسلامی، بدون لکنت، با تحسین دستاورد‌ها و خدماتی که در حقیقت، مبین کارآمدی این نظام مقدس خواهد بود، جهاد تبیین را وجهه همت خود قرار خواهد داد و علاوه بر این، در امر ولایی گسترش عدالت و مبارزه بی‌امان با فساد، پشتیبان و مشاوری خیرخواه و مشرف بر میدان برای شما خواهد بود.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار