استاندار کردستان گفت: دشمنان با تمام توان تلاش می‌کنند که جلوی دستاورد‌های صلح آمیز هسته‌ای کشور را بگیرند چرا که از این پیشرفت‌های کشورمان ترس دارند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، بهمن مرادنیا در حاشیه افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی که به مناسبت گرامیداشت کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان برگزار شد، گفت: ایران بار‌ها تاکید کرده به دنبال سلاح هسته‌ای نیست، اما دشمنان می‌خواهند جمهوری اسلامی را متهم کنند که به دنبال تولید این نوع سلاح است و تلاش می‌کنند به این بهانه ایران از دستیابی به فناوری‌های صلح آمیز هسته‌ای دست بر دارد.

وی افزود: روزی که دشمنان ایران دانشمندان هسته‌ای ما را به شهادت رساندند، مشخص شد که این راه درست انتخاب شده است و فرزندان این مرز و بوم کاری را شروع کرده‌اند که آن‌ها آن را برنمی‌تابند.

استاندار کردستان ادامه داد: در آینده نیز با هدایت‌های عالمانه رهبر معظم انقلاب و همراهی ملت و با تکیه بر توان و هوشمندی جوانان این راه ادامه پیدا می‌کند و هر روز دستاورد‌هایی جدیدی در این عرصه خواهیم داشت.

مرادنیا یادآور شد: برگزاری نمایشگاه‌های هسته‌ای یکی از افتخارات این مملکت است و تا مردم با راه‌های صلح آمیزی که برای دستیابی به فناوری‌های هسته‌ای طی شده آشنا شوند.

وی بیان کرد: امیدواریم برگزاری نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای و هوا فضا بهانه‌ای شود تا دانشجویان و نخبگان این استان با سازمان انرژی اتمی ارتباط بگیرند و از ظرفیت‌های آن‌ها نیز بهره برده شود چرا که استان کردستان جوانان شایسته‌ای دارد که می‌توانند در این عرصه فعالیت کنند.

انتهای پیام/م

افتتاح نمایشگاه دستاورد‌های هسته‌ای، هوافضا و فرهنگی در کردستان

 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار