معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی :جدی گرفتن مناطق حاشیه‌ای بجنورد، حضور در میان مردم و رسیدگی به امور معیشتی ازجمله انتظارات استانداری از فرماندار بجنورد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،ولی الله حیاتی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: دشمنان درصدد این هستند که با هدف قرار دادن معیشت مردم به عنوان پشتوانه اصلی این نظام و انقلاب به اهداف شوم خود برسند اما غافل از آنکه مردم بین کاستی‌ها و ساختار نظام تفاوت قائل‌اند‌.

حیاتی با اشاره به اینکه مرکز استان خراسان شمالی نیازمند توجه و اهمیت ویژه است عنوان کرد:جدی گرفتن مناطق حاشیه‌ای بجنورد، ایجاد دفاتر تسهیل گری در این مناطق، حضور در میان مردم و رسیدگی به امور معیشتی ساکنان مرکز استان ازجمله انتظارات استانداری از فرماندار بجنورد است.

وی افزود: برنامه ریزی جهت تنظیم بازار در مرکز استان، فراجناحی عمل کردن در فرمانداری مرکز استان، برگزاری جلسات با احزاب سیاسی، تمهید مقدمات برای انتخابات باشکوه و حرکت بر اساس قانون در انتخابات٬ از دیگر مواردی است که باید فرمانداری شهرستان بجنورد به آن توجه داشته باشد.

انتهای پیام/ م

حاشیه شهر بجنورد نیازمند توجه فرمانداری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.