یکی دیگر از عوامل شهادت پرسنل ناجا تسلیم شد

رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان گفت:یکی از عوامل اصلی به شهادت رساندن شهید مدافع وطن خاوش زاده از پرسنل ناجا و همچنین شهید جهش از نیرو‌های بسیجی منطقه، خود را تحویل دستگاه قضائی داد.

یکی دیگر از عوامل شهادت پرسنل ناجا تسلیم شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان محمد فروغی رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان  گفت:متهم (م. ف) از سال‌های گذشته به اتهام مشارکت در قتل قاسم نوشادی احدی از شهروندان بخش ذهکلوت و همچنین به شهادت رساندن دو نفر از پرسنل نیروی انتظامی و بسیج (وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی) تحت پیگرد قضائی قرار گرفته بود.

وی افزود: پس از به شهادت رسیدن سروان 'محمدرضا خاوش زاده' فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد رودبار جنوب در آذرماه سال ۹۶، با هماهنگی با مسئولان ارشد قضائی استان، نیرو‌های اطلاعات سپاه کرمان در یک عملیات مسلحانه موفق شدند در مهرماه سال گذشته ارسلان فرامرزی از اشرار مسلح و از عوامل اصلی به شهادت رساندن فرمانده وقت پاسگاه نهضت آباد را به هلاکت برسانند، اما هم دست وی به نام (م. ف) در این عملیات متواری شده بود.

این مقام قضائی گفت:سرانجام باپیگیری فراوان و رصد اطلاعاتی ویژه، متهم ناچار به تسلیم گردید و خود را به نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی تسلیم نمود، که بازجوئی وتحقیقات فنی از نامبرده آغاز شده است.

فروغی افزود: دستگاه قضائی باجدیت و قاطعیت با اشرار مسلح برخورد قانونی می‌نماید و در جهت ایجاد و تحقق عدالت و امنیت برای شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
انتهای پیام/ح

دستگیری عامل شهادت پرسنل ناجا درجازموریان

برچسب ها: دستگیری ، عامل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هاشم
۰۲:۰۵ ۲۰ خرداد ۱۳۹۸
واقعا بایدشر تمام اشرار و قاچاقچیها از کشور ما پاک بشه
Germany
ناشناس
۰۸:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
درود بر شما دلاور مردان و حافظان امنیت