احتمال عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

به تازگی مدیر اجرایی راک استار اعلام کرد که مشکلی برای عرضه نسخه کامپیوتری عنوان RDR2 وجود ندارد.

احتمال عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت راک استار در آخرین شاهکاری خود که Red Dead Redemption 2 نام داشت، توانست بازخورد بسیار خوبی از گیمرها دریافت کند. این عنوان که در سبک جهان‌باز ساخته شده است روایتگر چند دوست است که پس از شکست در سرقتی بزرگ، مجبور به فرار کردن می‌شوند و از کوهستانی پوشیده از برف سر در می‌آورند. اما این عنوان تنها برای کنسول‌های PS4  و Xbox One عرضه شد و خبری از نسخه‌ای برای کامپیوترهای شخصی از آن نشده بود و تنها مطلبی که خبر از عرضه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر می‌داد، نوشته شدن نام PC در توضیحات صفحه رسمی توییتر بازی بود که بعد از چند روز پاک شد.

اما به تازگی Strauss Zelnick’s مدیر بخش اجرایی شرکت راک استار در جریان نظرسنجی که درباره سرمایه گزاران شرکت راک استار برگزار شده بود، در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود آیا شرکت راک استار مایل به سرمایه‌گزاری در سیستم عامل ویندوز برای عنوان Red Dead Redemption 2 است یا از این پلتفرم صرف کرده است، اعلام کرد : هیچ ایراد و محدودیتی برای عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2 وجود ندارد .

احتمال عرضه نسخه کامپیوتر بازی Red Dead Redemption 2

این جواب کوتاه مدیر اجرایی راک استار باعث شد بین گیمرهای کامپیوتر بحث جدیدی باز شود. عنوان مذکور که طرفداران زیادی را بین گیمرهای کنسول‌ها دارد، از زمان عرضه‌اش تاکنون نظر بسیاری از گیمرهای کامپیوتر را جلب خود کرده است و تقریبا تمام گیمرهای PC منتظر عرضه نسخه کامپیوتر این عنوان هستند.


بیشتر بخوانید: تیزر جدید بازی FIFA 20 منتشر شد +فیلم


آخرین عنوانی که از راک استار برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شد، بازی GTA V بود که توانست مانند بقیه نسخه‌های این سری در پلتفرم کامپیوتر فروش بالایی داشته باشد. همین امر باعث شده که شرکت راک استار از سود حاصل از عرضه نسخه کامپیوتر عنوان Red Dead Redemption 2 نیز نگذرد و احتمالا تمام سعی خود را برای عرضه نسخه PC  این عنوان را کند.

انتهای پیام/

بازی RDR2 برای کامپیوتر عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار