انتقال تصویر ازطریق USB-C، قابلیت جدید پیکسل ۸a خواهد بود

به‌روزرسانی نرم‌افزاری پیکسل ۸a، قابلیت انتقال تصویر ازطریق درگاه USB-C را ممکن می‌کند.

گوگل قابلیت انتقال تصویر ازطریق درگاه USB-C را پیش‌تر در گوشی‌های پیکسل خود ارائه نکرده بود، اما ظاهراً تغییر رویه داده است و قصد دارد این قابلیت را در به‌روزرسانی نرم‌افزاری ماه آینده، برای گوشی‌های سری پیکسل ۸ فعال کند.

پیکسل ۸a، پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو از پردازنده اختصاصی تنسور G3 گوگل استفاده می‌کنند و اجزای داخلی مشترک زیادی باهم دارند. گوگل درگاه USB-C را در هر سه گوشی طوری تنظیم کرده است که بتواند سیگنال تصویر را از طریق کابل USB-C انتقال دهد؛ اما این قابلیت به‌صورت نرم‌افزاری غیرفعال است.

هیچ‌یک از گوشی‌های سری پیکسل ۸ به‌طور پیش‌فرض با ویژگی انتقال تصویر از طریق درگاه USB-C عرضه نشده‌اند. گوگل این ویژگی را در بتای دوم QPR2 اندروید ۱۴ برای پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو فعال کرده است.

گوشی گوگل مدل پیکسل ۸a به‌طور پیش‌فرض با ویژگی انتقال تصویر ازطریق درگاه USB-C عرضه نمی‌شود، اما به گزارش Android Authority، گوگل ویژگی مورد بحث را در به‌روز‌رسانی پایدار ماه ژوئن (خرداد و تیر) برای گوشی‌های سری پیکسل ۸ ازجمله ۸a فعال خواهد کرد.

ارائه قابلیت انتقال تصویر، خبر خوبی برای کاربران و توسعه‌دهندگان پیکسل ۸a است، چون نشان می‌دهد که احتمالاً میان‌رده جدید گوگل در نهایت نسخه جدید قابلیت دسکتاپ اندروید را دریافت خواهد کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار