واکنش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به شهادت رئیس جمهور کشور

دهقانی فیروزآبادی در صفحه شخصی خود شهادت رئیس جمهور کشور را تسلیت گفت.

روح  الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور درباره شهادت آیت الله رئیسی،  رئیس جمهور کشور در صفحه شخصی خود واکنش نشان داد.

شهادت رئیس جمهور

 

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در پیامی شهادت دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران و همراهان گرامی ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام روح الله دهقانی به این شرح است:

«من الْمؤْمنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا اللّه علیْه فمنْهمْ منْ قضی نحْبه ومنْهمْ منْ ینْتظر وما بدّلوا تبْدیلًا

خبر تلخ شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سید شهیدان خدمت و همراهان خدوم ایشان پس از ساعت‌ها چشم انتظاری، دردی جانگاه و داغی عظیم بر دل‌های نگران و امیدوار مردم ایران نشاند.

رئیس جمهور مردمی، دلسوز و پرتلاش ایران اسلامی که در همه سنگر‌های مسئولیت با تواضع و ساده زیستی، روحیه جهادی، عدالت خواهی و فسادستیزی، مخلصانه در صف اول خدمت به مردم ایستاده بود و یادآور بهشتی و رجایی و دیگر یاران شهیدش بود به پاداش عمری ایمان و مجاهدت و خدمت در شب میلاد باسعادت امام رئوف، شهد شیرین شهادت نوشید.

اینجانب با تسلیت شهادت جانگداز آیت الله رئیسی، سید محرومان و شهیدان خدمت و حامی و پشتیبان استوار زیست بوم علم و فناوری کشور، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه مردمی تبریز، برادر ارجمندم دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر خردمند و انقلابی امور خارجه، دکتر مالک رحمتی، استاندار متعهد و مردمی آذربایجان شرقی و دیگر همراهان رئیس جمهور در پرواز خدمت به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران، علو درجات و حشر با اولیا الله را برای آن خدمتگذاران شریف و صبر و سلامتی را برای خانواده‌های داغدار آنان مسالت دارم.

در این لحظات سخت و جانفرسا با ارواح طیبه سید شهیدان خدمت و یاران شهیدش پیمان می‌بندیم به تاسی از روحیه خستگی ناپذیر خادم بزرگ ملت، راه پر افتخار او را با گام‌هایی استوار ادامه دهیم تا کوچکترین خللی در روند خدمت و مدیریت مجاهدانه امور ایجاد نشود.»

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار