دوره تربیت مربی حفظ ویژه بانوان به مدت سه روز در مرکز تخصصی حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  ایمان اسدی، معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان هدف از برگزاری این دوره را تربیت مربی برای کلاس‌های خردسالان و بزرگسالان حفظ عنوان کرد.

وی افزود: در این دوره آموزش‌های عمومی و تخصصی به صورت جداگانه توسط اساتید در زمینه‌های حفظ، مهدویت و روانشناسی، بازی و خلاقیت برگزار شد.

معاون حفظ مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بیان کرد: از ویژگی‌های بارز این دوره ارایه برنامه فردی به هر متقاضی جهت رفع نواقص در تدریس قرآن کریم بود.

اسدی تصریح کرد: همچنین به پذیرفته شدگان در آزمون‌های نهایی گواهینامه تربیت مربی و مجوز کلاسداری از سوی مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان اعطاخواهد شد.

در حاشیه برگزاری این دوره همچنین از دو طرح ویژه حفظ قرآن در مجمع قاریان و حافظان قرآن کرمان رونمایی شد.

سیدحمید توحیدی مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان از برگزاری دو طرح ویژه حفظ قرآن کریم خبر داد.

وی افزود: این طرح که با توجه به لزوم علاقه‌مند کردن خردسالان و کودکان به آموزش‌های قرآنی است برای مقطع سنی ۳ تا ۱۲ سال برگزار می‌شود.

توحیدی بیان کرد: دراین طرح برای خردسالان زیر دبستان ۳ سوره و دبستانی‌ها ۵ سوره درنظر گرفته شده است و شرکت‌کنندگان در یک روز به مسابقه می‌پردازند و در قالب یک کارگاه جذاب بازی و خلاقیت محفوظات خود را ارائه می‌دهند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان تصریح کرد: برای این طرح ۲ جایزه ۵ میلیون ریالی و ۵۰۰ هدیه دیگر درنظر گرفته شده است.

وی گفت: همچنین با توجه به حضور دو استاد کشوری ایمان اسدی و هاشم سلطانی (دارندگان مدرک تخصصی دکتری حفظ از شورای عالی انقلاب فرهنگی) در استان کرمان درنظر دارد زیر نظر این دو حافظ برجسته طرح حفظ آسان و پایدار را برای بزرگسالان برگزار کند.

توحیدی تأکید کرد: از ویژگی‌های بارز این طرح برگزاری آن به‌صورت یک جلسه در هفته و تدریس هم زمان حفظ، تجوید و تفسیر است.

انتهای پیام/س

دوره تربیت مربی حفظ قرآن در کرمان برگزار  شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار