کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان از برگزاری کارگاه آموزش داستان با حضور احمد اکبرپور نویسنده برجسته داستان‌های کودک و نوجوان، ۱۸ خردادماه در سالن هم اندیشی حوزه هنری استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  علی ملازاده کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان گفت: به منظور ارتقای دانش تکنیک داستان‌نویسی، کارگاه تخصصی آموزش داستان با تدریس احمد اکبرپور نویسنده برجسته داستان‌های کودک و نوجوان و با حضور نویسندگان جوان، اهالی قلم و علاقه‌مندان به ادبیات برگزار خواهد شد.
وی، تکنیک‌های پیشرفته داستان‌نویسی و داستان‌خوانی را از مباحث این کارگاه برشمرد.

کارشناس واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان کرمان دانش افزایی و ارتقای سطح کیفی آثار نویسندگان جوان، افزایش مهارت‌های خلاقانه نویسندگی، را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه عنوان کرد.

ملازاده در پایان به برگزاری این‌گونه کارگاه‌ها با حضور سایر شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، این کارگاه‌ها برای سایر شهرستان‌ها در نظر گرفته شده است که طبق برنامه برپا خواهد شد.

احمد اکبرپور مردادماه ۱۳۴۹ در فارس به دنیا آمد تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی در رشته روان شناسی در دانشگاه شهید بهشتی تهران به پایان رساند. «دنیای گوشه و کنار دفترم، امپراطور کلمات، رویا‌های جنوبی، قطار آن شب، شب به خیر فرمانده، من یک گوزن بودم، من مترسکم، ولی می‌ترسم، غول و دوچرخه، ازدواج با خورشید، غولماز، کشک‌های خفن، ازدواج با خورشید و ... برخی از آثار تالیفی اوست.

کتاب «قطار آن شب» جایزه کتاب سال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «شب به خیر فرمانده» و «امپراتور کلمات» به عنوان برگزیده شورای کتاب کودک انتخاب شده است. «من یک گوزن بودم» بیشترین جوایز تصویرگری جهانی منجمله جایزه اول تصویرگری کره جنوبی ۲۰۰۹، برگزیده تصویرگری پرتغال ۲۰۰۹، برگزیده تصویرگری کتاب کودک شارجه ۲۰۱۴، دیپلم جشنواره مسکو ۲۰۱۸ را در بین آثار اکبرپور به خود اختصاص داده است.

 کارگاه آموزش داستان احمد اکبرپور ۱۸ خردادماه ساعت ۱۷ در سالن هم اندیشی حوزه هنری استان کرمان واقع در خیابان امام خمینی (ره) کوچه شماره ۸ برگزار می‌شود و حضور برای علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.

انتهای پیام/ی

کارگاه داستان نویسی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار