مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: ۶۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات برای اطعام نیازمندان زنجانی هزینه شد.

۶۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات صرف اطعام نیازمندان زنجانی شدجنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان به  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:در مجموع طی ماه مبارک رمضان  ۷ هزار نفر از نیازمندان استان  با کمک خیرین و همچنین عواید موقوفات اطعام شده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: در کل  ۶۰ میلیون تومان از محل عواید موقوفات برای اطعام نیازمندان زنجانی هزینه شد که این مبلغ  شامل سبد کالایی توزیع شده در بین نیازمندان نیز می‌باشد.

وی با بیان اینکه اجرای نیت‌های واقفین نیک‌اندیش از اولویت‌های اصلی اداره اوقاف استان  است، گفت: ارزش هر سبد کالایی۲۵۰هزار تومان است و اقلامی مثل برنج، روغن، ماکارونی، پنیر،   رب، حبوبات و... در بین نیازمندان توزیع شد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان  با اشاره به نیات موقوفات در استان زنجان در راستای کمک، مساعدت و دستگیری از نیازمندان و مستمندان افزود: موقوفه حاج شفیع ابریشمی یکی از موقوفه‌های شاخص استان به شمار می‌آید که با هزینه  ۸ میلیون تومان از عواید این موقوفه  در ماه مبارک رمضان  به یک هزار نفر از اهالی روستای ینگئجه افطاری داده شد.

وی تصریح کرد: همچنین از محل عواید همین موقوفات برای ۳۰۰ نفر از اهالی روستا سبد کالا تهیه و در بین آن‌ها توزیع شد.

حجت‌الاسلام جنتی  به  اختصاص ۲۲ میلیون تومان از عواید موقوفات خدابنده برای تهیه سبد کالایی برای نیازمندان این شهرستان خبر داد.
 
انتهای پیام/ن
 

اطعام نیازمندان زنجانی از محل عواید موقوفات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.