مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: در شب بیست و هشتم مبارک رمضان ۱۰۰۰ نفر از اهالی روستای ینگجه زنجان از محل موقوفه حاج شفیع ابریشمی اطعام شدند.

۱۰۰۰ نفر از محل عواید موقوفه حاج شفیع ابریشمی اطعام شدندحجت‌الاسلام جنتی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،با بیان اینکه در این ماه بهره برداری لازم از نیت موقوفه حاج شفیع ابریشمی  در راستای اطعام روزه داران و مستمندان صورت گرفته است، اظهار داشت: این وقف ارزشمند، علاوه بر آثار اخروی که برای این واقف خیر اندیش به دنبال داشته است، تأثیرات بسیار زیادی نیز در جامعه دارد.

وی وقف را سنتی پسندیده و مورد تأکید در آموزه‌های دینی اسلام خواند و گفت: اجرای نیت این واقف در ماه رمضان، زمینه آشنایی بیشتر مردم با وقف را فراهم می‌سازد.

حجت الاسلام جنتی بر لزوم ترویج فرهنگ برپایی سفره‌های افطاری ساده در جامعه تأکید و اعلام کرد: افراد نیازمند در جامعه بسیار است و این امر باید فرهنگ سازی شود تا سفره‌های افطار برپا شده بیشتر برای این افراد باشد.
 
وی تصریح کرد:همچنین  ۳۰۰ بسته حمایتی شامل برنج، روغن، ماکارونی و ...   بین فقرا، ایتام و خانواده‌های نیازمند این روستا توزیع  شد.
 
انتهای پیام/ن
 

بسته‌های حمایتی مواد غذایی بین خانواده‌های ایتام و نیازمند استان زنجان توزیع شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.