احتمال معرفی بازی جدیدی توسط شرکت یوبیسافت در رویداد E3

به تازگی یکی از خبرنگاران مطرح در صفحه توییتر خود، خبر از معرفی عنوانی جدید توسط شرکت یوبیسافت داد.

احتمال معرفی بازی جدیدی توسط شرکت یوبیسافت در رویداد E3به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با نزدیک شدن به مراسم  E3، هر روز شایعات جدیدی در فضای مجازی پخش می‌شود که بسیاری از آن‌ها خبر از انتشار عنوانی جدید در این رویداد بزرگ می‌دهند. این شایعات قطعا دامن‌گیر شرکت یوبیسافت هم بوده است و به تازگی شایعات جدیدی درباره این شرکت منتشر شده است. اولین شایعه‌ای که برای این شرکت به وجود آمد درباره معرفی عنوان Watch Dogs Legion در رویداد E3 بود که شرکت یوبیسافت با انتشار تیزری کوتاه و با هدف جلوگیری از گسترش این شایعه و ایجاد ابهامات متعدد، به این شایعه پایان داد. اما به تازگی جیسون شریر، که خبرنگاری فعال در حوزه عناوین رایانه‌ای است، توییتی را در صفحه رسمی خود منتشر کرده است که باعث ایجاد شایعات جدید درباره این شرکت شده است.

احتمال معرفی بازی جدیدی توسط شرکت یوبیسافت در رویداد E3

شریر چند روز پیش درباره آخرین پادکست منتشر شده از وب سایت Kotaku Splitscreen حرف زد و گفت در بین عناوینی که شرکت یوبیسافت قرار است معرفی کند، احتمالا عنوان Orpheus نیز وجود داشته باشد. این عنوان شباهت بسیار زیادی به بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد داشت. اما به تازگی این خبرنگار، توییت خود را با انتشار توییتی دیگر اصلاح کرده است و در صفحه خود اعلام کرد: بازی Orpheus قرار است یک بازی کوچک در سبک RPG  باشد و به وسعت بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild نخواهد بود. همچنین وی اعلام کرد احتمالا شرکت یوبیسافت روی بخش هنری این عنوان توجه ویژه‌ای داشته باشد.


بیشتر بخوانید: جزییات بسته الحاقی جدید بازی Warhammer: Vermintide 2


از آنجایی که شرکت یوبیسافت هر ساله چندین شگفتی جدید را به رویداد E3 می‌آورد انتظار می‌رود امسال نیز با معرفی چند عنوان جدید، افراد حاضر در جلسه را شگفت زده کند و از آنجایی که یوبیسافت در گذشته نیز اعلام کرده بود قصد دارد چندین عنوان سطح بالا را در سال جاری معرفی کند، انتظار می‌رود این شایعه جیسون شریر درست از آب دربیاید. در هر صورت شرکت یوبسافت هنوز صحت این شایعه را تایید نکرده است و برای مشخص شدن تکلیف این شایعه باید تا اواسط هفته جاری و برگزاری مراسم  E3 صبر کرد.

انتهای پیام/

شایعه‌ای جدید درباره شرکت یوبیسافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار