توییتی مبهم که طرفداران ایکس باکس را هیجان زده کرد

شرکت مایکروسافت در صفحه رسمی کنسول ایکس باکس خبر از آمدن شگفتی جدیدی به مراسم E3 داد.

انتشار توییت مبهم در حساب رسمی ایکس باکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی تنها یک هفته تا رویداد E3 باقی مانده است، شرکت مایکروسافت با انتشار توییتی مبهم در صفحه رسمی توییتر ایکس باکس، باعث ایجاد بحث بین کاربران شد. شرکت مایکروسافت با انتشار توییتی مبنی بر اینکه "چیز جدیدی را به مراسم دعوت کردیم" منتشر کرد که باعث شد هیجان گیمرها و طرفداران این شرکت بیش از پیش افزایش پیدا کند.

با توجه به اینکه شرکت سونی در مراسم امسال حضور ندارد و از طرفی هم شرکت مایکروسافت قصد معرفی کنسول جدید خود را دارد، این کنفرانس بزرگ‌ترین و مهم‌ترین کنفرانسی خواهد بود که شرکت مایکروسافت تاکنون داشته است. ساده‌ترین برداشتی که از توییت ایکس باکس می‌توان کرد، معرفی سخت‌افزار یا همان کنسول جدید این شرکت است. در گذشته‌ای نه چندان دور هم شایعاتی مبنی بر اینکه نام این دو کنسول Lockhart و Anacondaاست هم منتشر شد که شرکت ایکس باکس هنوز صحت آن‌ها را تایید نکرده است.

توییتی مبهم که طرفداران ایکس باکس را هیجان زده کرد

راهی برای فهمیدن پیام این توییت در حال حاضر در دسترس نیست اما می‌توان حدس زد که این توییت ممکن است به پروژه Xcloud مربوط باشد. از طرفی هم باید این انتظار را داشت که شرکت مایکروسافت ممکن است یکی از استودیوها و یا سازندگان بزرگ صنعت بازی را نیز به استخدام خود در آورده باشد.


بیشتر بخوانید: جزییات جدید کنسول PS5 منتشر شد


همچنین از آنجایی که مایکروسافت با شرکت نینتندو در گذشته، همکاری داشته است این احتمال هم به وجود می‌آید که مایکروسافت کنسولی جدید را معرفی کند که با همکاری نینتندو ساخته شده و یا شرکت نیتندو در آن نقش داشته است. از اولین کنفرانس مایکروسافت تاکنون ، دیده نشده است که کنسولی مشترک بین این دو شرکت ساخته شود اما فعلا و با توجه به عدم حضور سونی در رویداد امسال، این احتمال وجود دارد که شرکت‌های مذکور قصد همکاری با یکدیگر، برای از میان برداشتن شرکت سونی را داشته باشند.

با این حال نمی‌توان نظر قطعی درباره این توییت داد و باید تا زمان برگزاری مراسم که هفته آینده خواهد بود، صبر کرد.

انتهای پیام/

انتشار توییتی مبهم در حساب رسمی ایکس باکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار