میرهاشم حسینی هوگوپوش جوان و توانمند کشورمان با غلبه مقتدرانه بر تمامی حریفان،بر سکوی قهرمانی گرندپری ایستاد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون تکواندو،  مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از امروز (جمعه – ۱۷ خردادماه) با حضور ۳۲ تکواندوکار برتر جهان (۲۵۵ نفر از ۵۳ کشور) در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در سالن "فورو ایتالیکو" رم آغاز و به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان ۶۸- و ۸۰+ کیلوگرم در حال برگزاری است که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

میرهاشم حسینی نماینده وزن دومی تکواندو کشورمان ابتدا «سوهون کیم» آمریکایی را در پایان راند دوم ۲۰ تایی کرد و با نتیجه ۲۸ بر ۵ پیروز میدان شد؛ سپس به مصاف «ادیوال پونتس» از برزیل رفت و ۱۱ بر ۱۰ به برتری رسید.

میرهاشم در سومین گام «لوره برسیس» نماینده کرواسی را نیز در پایان راند دوم با ۲۰ اختلاف امتیاز (۲۷ بر ۷) شکست داد و مدال برنز خود را قطعی نمود. وی در مرحله نیمه‌نهایی برابر «شوای ژآئو» چینی قهرمان المپیک ریو ۲۰۱۶، دارنده ۲ طلا و برنز قهرمانی جهانی، برنز قهرمانی آسیا، ۲ نقره و برنز گرندپری و نقره گرنداسلم قرار گرفت و ۱۷ بر ۷ به برتری رسید.

میرهاشم در فینال این رقابت‌ها «دای هون لی» تکواندوکار پرافتخار کره‌جنوبی نایب قهرمان المپیک ۲۰۱۲ و برنز المپیک ۲۰۱۶، طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۱، ۲۰۱۳ و ۲۰۱۷، نقره جهانی ۲۰۱۹ و ... را با نتیجه ۱۳ بر ۱۱ مغلوب خویش ساخت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت‌ها G۴ می‌باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید:

حسینی فینالیست شد/ مردانی به برنز بسنده کرد

 

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار