در مرحله نیمه نهایی مسابقات تکواندو گرندپری رم، حسینی با پیروزی برابر حریف چینی خود راهی فینال شد و سجاد مردانی با شکست مقابل حریف قدرتمند خود صاحب مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میر هاشم حسینی هوگوپوش تیم ملی تکواندو کشورمان با پیروزی برابر ژائو شوای چینی راهی فینال وزن ۶۸- کیلوگرم مسابقات گرند پری رم شد.

حسینی که در بازی‌های قبلی خود، نمایندگانی از آمریکا، برزیل و کرواسی را مغلوب کرده بود، در دیدار نیمه نهایی موفق شد ژائو شوای، تکواندوکار قدرتمند چینی را شکست دهد و حریف دای هون لی تکواندوکار کره‌ای صاحب نام، در بازی فینال شود. دای هون لی دارنده رنک ۱ دنیا است و در بازی مرحله یک چهارم، سروش احمدی دیگر نماینده کشورمان را با نتیجه ۱۱ بر ۷ شکست داد. لی در بازی نیمه نهایی برندلی سیندن را شکست داد.

سجاد مردانی کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان نیز در دیدار مرحله نیمه نهایی وزن ۸۰+ کیلوگرم در حالی که تا پایان راند دوم با نتیجه ۲-۴ از ولادیسلاو لارین پیش بود، در راند سوم با نتیجه ۴-۹ مغلوب این تکواندوکار قدرتمند روس شد و به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت. مردانی با این نتیجه صاحب هزار دلار جایزه نقدی شد و ۱۴/۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک به او تعلق گرفت.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار