ایران با ۲ نماینده در نیمه نهایی مسابقات تکواندو گرندپری/ سومین رویارویی میر هاشم و غول چینی/قرعه سخت مردانی و حسینی در نیمه نهاییبه گزارش  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میر هاشم حسینی جوان خوش آتیه تکواندو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های تکواندو گرند پری به مصاف لوره برسیس رنک ۸ دنیا از کرواسی رفت و موفق شد او را با نتیجه مقتدرانه ۷-۲۷ شکست دهد. با این پیروزی میر هاشم راهی نیمه نهایی شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

حسینی در این مرحله باید به مصاف ژاِئو شوای چینی برود. این ۲برای سومین بار با یکدیگر رو به رو خواهند شد. در اولین مصاف این ۲ که در فینال وزن ۶۳- کیلوگرم مسابقات جهانی سال ۲۰۱۷ موجو رقم خورد، حسینی ۵-۱۱ نتیجه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد. در دومین رویارویی این دو که در فینال رقابت‌های آسیایی جاکارتا رقم خورد، حسینی موفق شد حریف قدرتمند و عنوان دار خود را با حساب ۱۷ بر یازده از پیش رو بردارد و ضمن کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی، انتقام شکست در فینال مسابقات قهرمانی جهان را نیز بگیرد. حال این دو هوگوپوش جوان در گرندپری رم برای سومین بار با یکدیگر به جدال خواهند پرداخت و برنده این مصاف جذاب، راهی فینال خواهد شد. در سوی دیگر دای هون لی تکواندوکار افسانه‌ای کره جنوبی که با اقتدار در رنک ۱ دنیا ایستاده، به مصاف برندلی سیندن بریتانیایی خواهد رفت که او هم در رنک ۳ این وزن قرار دارد.

سجاد مردانی در وزن ۸۰+ کیلوگرم نیز موفق شد ودران گولس از کرواسی را با نتیجه ۱۵-۱۹ شکست دهد تا ایران در مرحله نیمه نهایی روز نخست مسابقات گرندپری رم، ۲ نماینده داشته باشد. کاپیتان تیم ملی کشورمان در ۲ مبارزه قبلی خود رقبایی از جمهوری آذربایجان و آمریکا را مغلوب کرده بود و در این مرحله باید به مصاف ولادیسلاو لارین، دارنده رنک نخست دنیا از روسیه برود. ند


بیشتر بخوانید:

هوگوپوشان ایرانی گام اول را محکم برداشتند
هادی‌پور حریفان خود را شناخت
شکست احمدی در مقابل قهرمان جهان/ حسینی و مردانی راهی یک چهارم شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار