تکواندوکاران کشورمان دومین بازی خود را در گرندپری رُم انجام دادند که در نهایت ۲ نماینده کشورمان راهی مرحله بعد شدند.

شکست احمدی در مقابل قهرمان جهان/ حسینی و مردانی راهی یک چهارم شدندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سروش احمدی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان که در دیدار نخست خود در رقابت های گرندپری، سرمت تساکوئوف روس را از پیش رو برداشته بود، در بازی دوم خود برابر "دای هون لی" تکواندوکار صاحب نام کره ای، نتیجه را ۱۱ بر ۷ واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

میر هاشم حسینی دیگر نماینده کشورمان در وزن ۶۸- کیلوگرم که در دیدار نخست خود حریف آمریکایی را با امتیاز عالی شکست داده بود، در دومین دیدارش موفق شد در مبارزه‌ای نزدیک، ادیوال پونتس را با نتیجه ۱۱ بر ۱۰ شکست دهد و راهی دور بعد شود. این نتیجه در حالی رقم خورد که میر هاشم تا پایان راند دوم با نتیجه ۷ بر۶ از حریف خود عقب بود. این تکواندوکار برزیلی سال گذشته در مسابقات گرندپری چین تایپه، ابوالفضل یعقوبی نماینده ۶۸- کیلوگرم کشورمان در آن مسابقات را در حالی که تنها یک قدم تا رسیدن به مدال و رفتن روی سکو فاصله داشت، شکست داد.

همچنین سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در این مرحله به مصاف جوناتان هیلی از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۱۳ بر ۹ به پیروزی رسید. حسینی و مردانی با این پیروزی راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.


بیشتر بخوانید:

همتی: امیدوارم در جایگاه نخست المپیک قرار بگیرم
شکست نماینده کره جنوبی برابر مردانی
جدیدترین رنکینگ المپیکی تکواندوکاران اعلام شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تکواندو ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار