سرمربی تیم ملی جوانان ایران با اظهار رضایت از عملکرد شاگردانش برابر ارمنستان گفت: بعد از این پیروزى حالا باید آماده بازی با آرژانتین شویم.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، سیروس پورموسوى سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان پس از پیروزی در بازی دوم تورنمنت روسیه مقابل ارمنستان اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم با یک بازی منسجم و اجرای تاکتیک‌های لازم توسط بازیکنان به این پیروزی دست یابیم که از لحاظ روحی و روانی برای ما بسیار با ارزش بود.

وى در ادامه افزود: بچه هاى ما در بازی گذشته مقابل میزبان به خاطر حضور تماشاگران تا حدودى تحت تاثیر جو حاکم در ورزشگاه قرار گرفتند که نتوانستیم موقعیت هایمان را تبدیل به گل کنیم، اما در این بازی به خوبی شاگردانم توانستند دستورات کادر فنی را در بازی به نمایش بگذارند و به هر سه امتیاز این دیدار دست یابیم.

وی در ادامه افزود:ما از حالا به فکر بازی بعدی مقابل آرژانتین هستیم و تمام تمرکزمان را روی بازی سوم که برایمان بسیار حیاطی و مهم نیز هست مى گذاریم.

تیم ما تیم خوبی است همانگونه که قبلا هم گفتم هدف اصلی ما شناخت و کسب تجربه است و سپس به نتیجه گیری فکر مى کنیم. امیدوارم در بازی سوم مقابل آرژانتین هم با دست پر از زمین خارج شویم و بتوانیم با صعود به جدول برنده‌ها در جمع تیم‌های برتر قرار بگیریم.


بیشتر بخوانید:

برتری تیم ملی فوتبال جوانان ایران برابر ارمنستان

شکست تیم ملی فوتبال جوانان ایران مقابل روسیه

آغاز رویاپردازی یوز‌های جوان در سرزمین تزار‌ها


انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی پس از دیدار مقابل ارمنستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار