پورموسوی: در تورنمنت روسیه می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم/ امیدوارم بازیکنان بتوانند انتظاراتی که داریم را برآورده کنند

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: در تورنمنت روسیه می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و بازیکنان محک جدی بخورند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران درباره حضور در تورنمنت روسیه بیان کرد: خدا را شکر اردوی خوبی در تهران برگزار کردیم و پیش از آن تمرینات با نشاطی را در خوزستان انجام دادیم و بازی‌های دوستانه‌ای هم برگزار کردیم که کمک زیادی به ما کردند.

او در ادامه افزود: در تورنمنت روسیه می‌توانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و بازیکنان محک جدی بخورند. نخستین مسابقات سختی است که در پیش داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند انتظاراتی که داریم را برآورده کنند. در تورنمنت سن پترزبورگ با تیم‌های آرژانتین، ارمنستان و روسیه ۲ همگروه هستیم. این بازی‌ها با حضور ۱۲ تیم و در ۳ گروه چهار تیمی برگزار خواهد شد.

پورموسوی ادامه داد: تا فروردین ۱۳۹۸ در صدد تست گیری بودیم تا بازیکنان خوب را شناسایی کنیم و از اردیبهشت ماه نیز بازیکنان را در ۲ اردو بردیم تا به شرایط بازی برسند و هماهنگی‌های لازم را پیدا کنند. ۶۰ - ۷۰ درصد بازیکنانی که در ترکیب تیم قرار می‌گیرند را به اردو روسیه می‌بریم و این اردو می‌تواند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در پایان گفت: این اردو ۱۰۰ در صد می‌تواند به ما کمک کند، زیرا انتخاب بازیکنان تاکنون  در شرایط تمرینی بوده است و می‌توانیم در شرایط بازی نیز بازیکنان را محک بزنیم. فدراسیون فوتبال نیز تاکنون حمایت‌های خوبی انجام داده  و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.


بیشتر بخوانید: 

زمان سفر تیم ملی فوتبال به روسیه تغییر کرد

پیروزی تیم ملی جوانان ایران مقابل امید‌های پاس فوامین


انتهای پیام/

اظهارات پورموسوی درباره حضور تیم ملی فوتبال ایران در روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار