آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران تسلیم کند

آیت الله دری نجف آبادی :اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند پیامی بدهند باید اول این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و باید به برجام برگردند و عهد شکنی نکنند.

آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه ملت ایران تسلیم کند.به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلی بیت المقدس اراک گفت:
قدرت زمانی خوب است که برای حفاظت از توحید باشد و ما باید مرزبان توحید باشیم مرزبان دین باشیم و مرزبان نظام دین باشیم.

آیت الله دری نجف آبادی افزود ضمن اشاره به حرکت توحیدی از حضرت ابراهیم (ع) تا به امروز و سنگ اندازی دشمنان در این مسیر عنوان کرد: دشمنان در تمامی زمانه ها آتش افروزی کرده اند و این مسئله از زمان حضرت ابراهیم(ع) تا حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری برقرار بوده است. دشمنان سعی داشتند با تبعید ها و فشار ها جریان را خاموش کنند اما همیشه خداوند متعال خواسته است که ابراهیم های زمان را نجات دهد.
وی آمادگی حال حاضر، وحدت کلمه و پیروی از رهبری را بزرگترین سرمایه و پشتوانه کشور دانست و بیان کرد: کشور ما تا به امروز این چنین انسجام، سربلندی و هم دلی را که به برکت خون شهدا و امام (ره) محقق شده است، به خود ندیده بود. باید قدرشناس باشیم و با جدیت این راه را دنبال کنیم.
امام جمعه اراک اظهار کرد:ما باید زیر پرچم پرچم داره عدالت جهان مسلمین حضرت مهدی (عج) ادامه دهنده راه حضرت ابراهیم باشیم.
مگردشمنان اسلام برای ابراهیم زمانه امام خمینی (ره) آتش افروزی نکردند، و امام را بار‌ها تبعید کردند، ولی خدا ابراهیم زمانه از آتش نمرودیان نجات داد.
جوانان غیرتمند ما باید آماده باشند و با تلاش و همت مضاعف و بهره مندی بسیار مطلوب با مدیران کارآمد و دلسوز همه باید دست به دست هم دهیم تا از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.
نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد:همه دستگاه‌های اجرایی و غذایی و مردم و مسئولین باید دست در دست هم دهند برای خودکفایی مقطع دست اجنوی و برای عزت ایران اسلامی تلاش کنن.

وی با اشاره به افول موریانه وار نظام استبدادی و استکباری عنوان کرد: ترامپ آدمی است که تعادل روانی ندارد و این مسئله مورد تایید و تاکید روانشناسان و کارشناسان نیز هست و بدتر از آن، این است که عده ای او را برای اهداف پلید خود وسیله قرار می دهند.
اگر آمریکایی‌ها می‌خواهند پیامی بدهند باید اول این تحریم‌های ظالمانه را بردارند و باید به برجام برگردند و عهد شکنی نکنند.

آمریکا می‌خواهد با تحریم‌های ظالمانه علیه مردم ایران مردم را تحت فشار قرار دهند و به مردم توهین کنند تا ملت ایران تسلیم شود، اما  ترامپ باید این آرزوی خود را به گور ببرد.
ما عقل و ایمان و شخصیت خودمان را به آدم‌هایی که تعادل روانی و شخصیتی ندارند گره نمی‌زنیم؛ و ملت بزرگ ایران که به برکت امام خمینی بیدار شدن هرگز تسلیم این زور گویان و قلدر‌ها نخواهند شد.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.