نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: فلسطین از بحرتا نهر و متعلق به مسلمانان است.

فلسطین از بحرتا نهر و متعلق به مسلمانان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک  آیت الله دری نجف‌آبادی امام جمعه اراک ونماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های  عبادی سیاسی نماز جمعه اراک در بین راهپیمایان روزه دار گفت: همانطور که مقام معظم رهبری می‌فرماید فلسطین از بحر تا نهر و متعلق مسلمان هاست که صهیونیست‌ها ان را غصب کرده اند.

آیت الله دری نجف‌آبادی افزود: روز قدس روز همیشه جاوید است و ملت بزرگ ایران به پیروی از فرمان امام راحل همواره از مردم بی دفاع و ملت آواره فلسطین حمایت می‌کنند و هر ساله با حضور خود در این راهپیمایی با شکوه از آرمان‌های امام راحل رهبر معظم انقلاب و شهدای گرانقدر حمایت می‌کنند.

وی اضافه کرد: وحضور مردم دفاع از مظلومان و اعلام وفاداری و نشان از این است که ما تا آخر ایستاده ایم و حمایت از مردم فلسطین باید همیشه ادامه داشته باشد و این موضوع باید مورد توجه امت اسلامی باشد و تا حذف غده سرطانی اسرائیل از منطقه باید ادامه داشته باشد.

  اسرائیل جنایتکار همواره  مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به خاک و خون کشیده

امام جمعه اراک ادامه داد: اسرائیل جنایتکار در هر زمانی که مجال پیدا کرد مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین را به خاک و خون کشید و در طول این حدود ۷۰ سال اخیر جنایت‌های بسیاری را در این منطقه مرتکب شد و موجب شد میلیون‌ها انسان آواره شوند

وی با بیان اینکه استقلال آزادی جمهوری اسلامی تلاش برای عزت و سربلندی ما با اتکا به نیرو‌های و توان‌های داخلی است تصریح کرد: سردمداران صهیونیستی از آمریکا حمایت می‌کنند، اما این‌ها هم مجبورند باج بدهند و ملت ما دربرابر این دشمنان سرخم نخواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: توطئه نگین معامله قرن مصرف داخلی دارد و باجی است که ترامپ به اسرائیل داده تا در آینده حامی او باشند و جهان استکبار نیز می‌دانند که این موضوع به جایی نخواهد رسید و پرونده‌ای ننگین برای آن‌ها خواهد شد.

فلسطینی‌ها با موشک‌های برد بلند خود آسایش را از چشم اسرائیلی‌ها گرفته اند

وی اظهار کرد: امروز به لطف خدای متعال فلسطینی‌ها با موشک‌های برد بلند خود آسایش را از چشم اسرائیلی‌ها گرفته اند و با ارسال صد‌ها موشک‌های با برد ۷۰ کیلومتر گنبد به اصطلاح آهنین آن‌ها را از بین بردند و شهرک‌های صهیونیست نشین آماج حملات موشک‌های فلسطینیان قهرمان است.

نه مذاکره و نه جنگ بلکه کار جهادی

امام جمعه اراک با اشاره به توطئه‌های آمریکا علیه کشورمان گفت: نه مذاکره و نه جنگ می‌کنیم بلکه با کار جهادی مبارزه با فساد و تلاش مضاعف برای پیشرفت کشور در همه زمینه‌ها تلاش می‌کنیم و باید ریشه وابستگی به خارج در کشور قطع شود تا بتوانیم به شکوفایی اقتصادی برسیم.

هر ملتی برای خدا صبر و تقوا پیشه کند پیروز است

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: برای سفر آخرت زاد و توشه تقوا لازم است و شما مردم به خدا امیدوار باشید چرا که هر ملتی برای خدا صبر و تقوا پیشه کند آن ملت پیروز است.

وی بیان کرد: هرکس تقوا پیشه کند خدا راه نجات برای او می‌گذارد امام خمینی برای خدا قیام کرد و فریاد زد و زمانی که ایشان را تبعید کردند یاد ابوذر افتادیم ابوذر مرد، ولی همیشه زنده است، چون برای خدا قیام کرد و تقوای خدا را پیشه کرد.

قاتل امام جمعه کازرون یک فرد فریب خورده است

امام جمعه اراک با اشاره به شهادت امام جمعه کازرون توسط یک فرد عضو فرقه‌های منحرف بیان کرد: یک آدم فریب خورده نقش این ملجم را بازی می‌کنند و امام جمعه یک شهر را به شهادت می‌رساند.

وی اظهار کرد: در هفته پیش رو ۱۴ خرداد سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل را داریم که امام خمینی (ره) به عنوان بنیانگذار انقلاب اسلامی منشأ خیر و برکت برای نظام اسلامی بوده است.

انتهای پیام / م

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.