آیت الله محسن اراکی در راهپیمایی قدس اراک گفت: حضور گسترده در روز قدس نشان دهنده برتری اراده مقاومت بردشمن است.

آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در راهپیمایی قدس اراک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: حضور گسترده در روز قدس نشان دهنده برتری اراده مقاومت بردشمن است.

آیت الله اراکی افزود: روز قدس روز مبارکی است و حضوری که از همه آزادی‌خواهان جهان در روز قدس مشاهده می‌کنیم امسال از هر سالی که ما سراغ داریم بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های دیگر است.

وی اضافه کرد: جنگ جنگ اراده‌هاست و تداوم این نشان دهنده این است که اراده‌ای مقاومت قوی‌تر و پایدارتر از اراده دشمن است و همین عامل پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

تقویت حضور در روز قدس نشان دهنده ادامه سقوط اسرائیل است

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: حضور در روز قدس با گذشت این سال‌ها نه تنها تضعیف نشده بلکه تقویت شده و این نشان دهنده این است که سقوط آمریکا و سقوط رژیم اشغالگر قدس ادامه خواهد یافت.

وی بیان کرد: حضور مردم هم در داخل ایران هم در خارج از ایران بیشتر از سال‌های دیگر است و این نشان دهنده این است که سیره امام خمینی (ره) و اندیشه ایشان در حال گسترش است و جنبش آزادی قدس حرکتی ریشه‌دار است.

آیت الله اراکی تصریح کرد: موضوع قدس در میان ملت ایران انقلاب اسلامی ایران، مقام معظم رهبری همه نهاد‌های انقلاب اسلامی پیشتاز این حرکت و این جامعه جهانی و بین‌المللی هستند نومد بیشتری داشته و و امروز شاهد این حرکت در سراسر جهان هستیم.

حضور گسترده در روز قدس نشان دهنده برتری اراده مقاومت بردشمن است

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.