رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت: روز قدس روز دادخواهی و فریادرسی انسانی است.

روز قدس روز دادخواهی و فریادرسی انسانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ حجت الاسلام یزدان دوست، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه گفت: روز قدس روز دادخواهی و فریادرسی انسانی است.

حجت الاسلام یزدان دوست افزود: ملت مظلوم فلسطین که سال هاست از سلطه گری ظالمان دنیا رنج می برند همواره روحیه مقاومت را در خود زنده نگه داشتند تا روزی بتوانند بر این ظالمان دنیا چیره شده و سرزمین های که حق آن ها بوده است را از خبیثان پس بگیرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرندیه تصریح کرد: امروزه سازمان ها و کشورهای که به نام عدالت انسان برپا شده اند تا از حق انسان های مظلوم دفاع کنند متاستفانه دست نشانده خونخواران قرن شدند و گوششان از آه و ناله مظلومان نیز کر شده است.

وی بیان کرد: دین مبین اسلام همواره به ما تاکید کرده که پشتیبان و حامی مظلومان و برادران خود باشیم و امسال هم با برگزاری راهپیمایی های پرشور و نشاط تر نسبت به پارسال اولا اعلام می کنیم که به فرموده رهبری  ما نمی گزاریم استکبار جهانی، موضوع فلسطین و مردم آن را از یاد جهانیان حذف کنند و ثانیا تا به پیروزی رسیدن قدس همواره در کنار آن ها ایستاده و قدمی عقب نشینی نمی کنیم.

انتهای پیام/ت

با برگزاری راهپیمایی های پرشور نمی گزاریم استکبار جهانی، موضوع فلسطین را از یاد جهانیان حذف کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.