جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی از آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

آمادگی کامل پلیس استان مرکزی در برقراری امنیت راهپیمائی روز قدسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در جلسه کمسیون عملیات فرماندهی انتظامی این استان از آمادگی کامل پلیس استان و اتخاذ تدابیر لازم در راستای برقراری نظم و امنیت راهپیمایی روز قدس خبر داد.

سرهنگ سپهوند با دعوت از عموم مردم برای شرکت در این مراسم با شکوه، افزود: پلیس استان مرکزی در بستر برنامه‌های پیش بینی شده و با حضور نیروی‌های انتظامی و دستگاه‌های امنیتی، از آمادگی کامل و صد در صد برای برقراری نظم و امنیت این مراسم برخوردار است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته، امنیت کامل مسیر‌های راهپیمایی با حضور نیروی‌های انتظامی و دستگاه‌های امنیتی در سطح استان مرکزی برقرار خواهد بود و به یاری حق تعالی شاهد هیچ گونه مشکلی در سطح استان نخواهیم بود.

روز قدس نشان جدایی از جدال حق و باطل

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی روز قدس را محور شکل گیری اتحاد امت اسلامی و نشانی از جدال حق و باطل دانست و ادامه داد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، راهبردی بسیار مهم و سرنوشت‌ساز در مسیر وحدت مسلمانان جهان در دفاع از ارزش‌ها اسلامی بود که بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران (ره) هوشمندانه بدان توجه داشتند.

وی با تاکید بر حمایت قاطعانه امت اسلامی از آزادی قدس شریف و آرمان مقاومت در برابر اسرائیل غاصب و جنایتکار گفت: بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، مسلمانان جهان با حضور گسترده و یکپارجه خود درراهپیمایی روز قدس، حماسه‌ای دیگر را متجلی ساخته و صحنه‌ای غرور آفرین از عظمت و اقتدار اقیانوس امت اسلامی را در برابر آمریکا و صهیونیسم جهانی به نمایش خواهند گذاشت.

ثبات امنیت ماه مبارک رمضان در سایه برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌ها

سرهنگ سپهوند همچنین به ثبات امنیت ماه مبارک رمضان و اقدامات پیشگیرانه در سطح استان مرکزی ادامه داد: با برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده، پلیس استان و دیگر دستگاه‌های خدمات رسان در شب‌های پر برکت قدر از تمامی ظرفیت‌ها به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی شهروندان استفاده و مراسمات لیالی قدر در امنیتی مطلوب برگزار شد.

وی تصریح کرد: با توجه به حضور شهروندان در محافل مذهبی و خالی بودن منازل در این شب‌های با عظمت، طی هماهنگی‌های صورت گرفته با دستگاه قضائی، برخورد قاطع با مجرمان در دستور کار قرار گرفت و طرح‌ها و تدابیر لازم امنیتی نیز به منظور پیشگیری از هر گونه ناهنجاری از سوی پلیس استان مرکزی اتخاذ شد و اقدامات انجام شده، بازتاب مطلوبی در رضایت مندی آحاد شهروندان به همراه داشت.

انتهای پیام /ج

برچسب ها: قدس98 ، نیروی انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار