امام جمعه ایرانشهر گفت: تحقق اهداف شعار سال که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام «رونق تولید» نامگذاری شده سبب پویایی اقتصاد و رفع بیکاری در کشور می‌شود.

رونق تولید سبب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام سید شجاع الدین ابطحی امام جمعه ایرانشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایرانشهر اظهار داشت: مسئولان، مردم، جوانان، کارگران، دانشگاهیان و علما نقش مهمی در تحقق اهداف اشتغال دارند.

وی تصریح کرد: اگر تولید در کشور رونق بگیرد در تمام بخش‌ها شاهد تحول و شکوفایی خواهیم بود و دیگر وابسته به خارج و دلار‌های نفتی نخواهیم بود.

امام جمعه ایرانشهر تصریح کرد: رونق تولید علاوه بر شکوفایی اقتصادی کشور سبب کاهش تورم و بیکاری در جامعه می‌شود بنابراین باید همگان در این زمینه تلاش کنند.

وی بیان کرد: با روحیه جهادی می‌توان به رونق تولید کمک کرد و هم می‌توان میزان بیکاری در جامعه را به طور چشمگیری کاهش داد.

حجت‌الاسلام ابطحی با اشاره به موانع و مشکلات اقتصادی کشور گفت: باید در زمینه رفع موانع فرهنگی و سد راه توسعه اقتصادی از جمله مصرف گرایی، اسراف، احتکار و گرایش به کالا‌های خارجی اقدامات مؤثری از سوی مسئولان انجام شود.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار