امام جمعه زاهدان گفت: روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت‌های جنایتکار است، ما مسلمانان وظیفه داریم برای مردمی که ستم دیده و زیر بار ظلم دشمنان هستند جهاد کنیم.

روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت‌های جنایتکار است / رژیم جعلی اسرائیل روز به روز در حال تضعیف استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت‌الاسلام مصطفی محامی امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن رعایت تقوای الهی نیز اظهار کرد: روز قدس روز لعنت فرستادن بر حکومت‌های جنایتکار است، ما مسلمانان وظیفه داریم برای مردمی که ستم دیده و زیر بار ظلم دشمنان هستند جهاد کنیم.

وی افزود: در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان هستیم، ماه مبارک رمضان با مجالس قرآنش با مجالس دعاهایش و همچنین سحر‌های زیبایش رو به پایان است از مناجات‌های سحری و دعا‌های سحری نیز باید خداحافظی کرد.

محامی افزود: خداحافظی با این ماه پر برکت بسیار سخت است چرا که اگر کسی این ماه را درک کرده باشد باید حق این ماه را اجابت کند و نسبت به این ماه بزرگ خدا مدیون باشد.

محامی افزود: عید سعید فطر را پیش رو داریم که به روز زکات نامگذاری شده است و باید قبل از اقامه نماز زکات خود را پرداخت کنیم، هر کس زکات خودش را پرداخت کند در آخرت عاقبت بخیر خواهد شد چرا که زکات باید به دست نیازمندان برسد.

امام جمعه زاهدان گفت: امروز آخرین جمعه ماه مبارک رمضان است که بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران این روز را روز قدس نامگذاری کرده اند، روزی که مستضعفین از مستکبران جدا شد، روز قدس فقط روز مردم فلسطین نیست بلکه روز تمام مسلمانان است روز قدس به معنای واقعی کلمه روز جهانی است.

وی با بیان اینکه رژیم جعلی اسرائیل روز به روز در حال تضعیف است، گفت: مردم اسلامی ایران با الهام از قرآن از آغاز به فکر مسلمانان جهان و ستم دیدگان بوده اند.

محامی گفت: مردم ایران اسلامی با الهام از قرآن از آغاز به فکر مسلمانان جهان و ستم دیدگان بوده اند، همانطور که امام هم چه قبل از انقلاب و بعد از انقلاب تمام دغدغه ایشان فلسطین بود.

وی اضافه کرد: هفتاد سال پیش رژیم اشغالگر قدس به فلسطین تجاوز کرد و بسیاری جنایت‌ها در این منطقه به همراه امریکا و انگلیس و حامیانش انجام داد، امروزه هم که پادشاه عربستان سعودی را به مثل گاو شیرده میدوشند و با پول آل سعود ستم‌های بسیار میکنند.

خطبیب نماز جمعه زاهدان بیان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت این مردم، پای این دشمنان از این کشور قط شد و باعث شد بسیاری از کشور‌های منطقه با الگو برداری از مقاومت مردم ایران در برابر این رژیم جعلی مقاومت کرده اند به طوری که اسرائیل نتوانست بیشتر از سی وسه روز در آنجا دوام بیاورد.

وی ادامه داد: به لطف پروردگار این رژیم جعلی اسرائیل روز به روز در حال تضعیف است، منظور از معامله غرب این است که دولت آمریکا میخواهد تمام مسلمانان او را به رسمیت بشناسند که به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی کور خوانده اند و مردم ما با هوشیاری زیر بار حرف زور نمی‌روند تا به امید پروردگار این غده سرطانی برای همیشه از صفحه روزگار محو شود.

محامی همچنین با اشاره به چهاردم و پانزدهم خرداد، رحلت امام را به تمام مردم انقلابی ایران تسلیت گفت و افزود: امیدواریم شما مردم خوب و عزیز ایران راه امام امت و همچنین مکتب امام مقام رهبری را ادامه دهید چرا که اگر رهبری معظم انقلاب و رهنمود‌های سی ساله ایشان نبود امروز ما چنین عزتی را در منطقه نداشتیم پس اگر راه امام ادامه دارد به لطف رهبری معظم انقلاب است.

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار