اللهیار صیادمنش، مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران حواشی زیادی دارد و این نمی‌تواند برای جوان مستعد کشورمان خوب باشد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دیدار دوستانه دیروز (پنج شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی سوریه رفت و با هدایت مارک ویلموتس بلژیکی به پیروزی ۵ بر صفر رسید.

ایران با هت تریک مهدی طارمی و گل‌های علیرضا جهانبخش و اللهیار صیادمنش پنج بر صفر بازی را برد تا آماده دیدار با کره جنوبی شود.

در لیست تیم ملی که هفته پیش اعلام شد، نام اللهیار صیادمنش جوان توجه فوتبالدوستان را جلب کرد. او پس از حضور در استقلال و درخشش در این تیم مورد توجه فنرباغچه ترکیه قرار گرفت و در صدد پیوستن به این تیم است. مارک ویلموتس بلژیکی هم کنار دعوت از بازیکنانی همچون وحید امیری، کریم انصاری فرد، سردار آزمون (به دلیل مصدومیت در این اردو حاضر نشد و علی علیپور جای او را گرفت) علیرضا جهانبخش، مهدی طارمی و مهدی ترابی، صیادمنش را به تیم ملی دعوت کرد تا نشان دهد یکی از اصول در تیم ملی جوانگرایی است.

جوان مستعد ایرانی که به حال خودش رها شد

صیادمنش به دلیل مصدومیت در استقلال، بیشتر بازی‌های این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را از دست داد، اما با گلزنی مقابل سوریه خود را به سرمربی بلژیکی تیم ملی نشان داد. او در لیگ هجدهم پدیده استقلال و لیگ برتر بود و به دلیل حواشی که بر سر مصدومیت و حضورش در فوتبال ترکیه به وجود آمد به پدیده جنجالی فوتبال ایران تبدیل شد.

البته این بازیکن با خالکوبی‌های زیادی که روی بدنش دارد، باید مراقب باشد تا از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبالم محروم نشود. او حاشیه‌های زیادی دارد و این موضوع برای فوتبالیست جوان و ۱۷ ساله نمی‌تواند خوب باشد. در طول تاریخ جوان‌های مستعدی در فوتبال ایران حضور داشتند که به حال خودشان رها شدند و از بین رفتند و امیدواریم مربیان باشگاهی و رده ملی از این بازیکن حفاظت کنند تا او از حاشیه دور بماند.

جوان مستعد ایرانی که به حال خودش رها شد

لازم به ذکر است، بیشتر فوتبالیست‌های لیگ ایران و تیم ملی خالکوبی‌های دارند، اما برای بازیکن ۱۷ ساله با این حجم از تتو می‌تواند خطر‌ها و حواشی زیادی را در پی داشته باشد.

تیم ملی در دومین بازی دوستانه با هدایت ویلموتس باید به مصاف تیم ملی کره جنوبی برود که سون هیونگ مین ستاره تاتنهام را در اختیار دارد. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ در سئول کره جنوبی برگزار خواهد شد و سپس شاگردان ویلموتس به تهران بازمی گردند.


بیشتر بخوانید:

فجر ابراهیم:ایران تغییر زیادى نسبت به گذشته نداشته است

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۱:۱۹ ۱۹ خرداد ۱۳۹۸
بازیکن خوبیه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
این بچه به اندازه یه بازیکن 36 ساله حتی بیشتر حاشیه داشته نحوه پیوستنش به سایپا نحوه جداییش و بعدپیوستنش به استقلال داستان محرومیت اول فصلش داستان مصدومیتهای عجیب وسط فصلش داستان جداییش از استقلال
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۲ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
دیشب بازی انگلیس و هلند رو میدیدم،یه نکته توجهم رو جلب کرد هیچکدام از بازیکنان سفید پوست دو تیم تتو نداشتند یا اگه هم داشتند پوشانده بودند ولی بازیکنان رنگین پوستشون پر از تتو بودند،انوقت بیشتر بازیکنان ما دست و بدنشان شده پر از تتو واقعا شرم آوره
Iran (Islamic Republic of)
حسین از تبریز
۱۵:۰۵ ۱۷ خرداد ۱۳۹۸
بازیکنان باید قوانین اسلام رو رعایت کننددبه یه بچه میلیاردی پول بدن میشه این نتبجس
آخرین اخبار