بازیکن تیم ملی فوتبال گفت: بازی کردن بعد از مدت‌ها برای تیم ملی حس خوبی است و امیدوارم هیچ فوتبالیستی مصدومیتی را تجربه نکند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال درباره پیروزی این تیم برابر تیم ملی سوریه و بازگشتش به تیم ملی اظهار کرد: در ابتدا خوشحال هستم تماشاگرانی که به ورزشگاه آزادی آمدند یک بازی پرگل دیدند و  بازی جذابی بود و دست همه هواداران درد نکند که در این روز تعطیل آمدند و ما را حمایت کردند و تنهایمان نگداشتند. در وهله دوم خدا را شکر می کنم که بعد از مدتها توانستم به اردوهای تیم ملی بازگردم و بازی کنم و حس خوبی است و امیدوارم که این اتفاق برای هیچ فوتبالیستی رخ ندهد و مصدومیتی را تجربه نکند. 

او درباره اینکه مشکلی ندارد، گفت: حقیقت این است که من چند ماه  بازی نکردم و کادر فنی هم در جریان این موضوع بود و قرار است با راهکارهای کادر فنی بتوانم خودم را از لحاظ بدنی به تیم ملی برسانم و در اردوهای بعدی بتوانم کمک کنم. 

عزت اللهی درباره حضور ویلموتس در تیم ملی کشورمان بیان کرد: هر مربی رویکردها و تاکنیک های مخصوص به خود را دارد و به عنوان بازیکن هر چه سرمربی دستور می دهد را باید اجرا کنیم و در زمین مسابقه پیاده کنیم. 

او در پایان درباره وضعیتش در انگلستان بیان کرد: در حال حاضر تمرکزم بر روی تیم ملی است و بعد از اردوی تیم ملی قرار است با مسئولان تیم صحبت کنیم که ببنیم چه اتفاقی رخ می دهد. 


بیشتر بخوانید:

فجر ابراهیم:ایران تغییر زیادى نسبت به گذشته نداشته است

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است


انتهای پیام/

اظهارات عزت اللهی درباره بازگشت به تیم ملی فوتبال 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار