کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: سبک بازی تیم ملی فوتبال سوریه شبیه به ایران است، اگر ویلموتس بخواهد همین فردا از تیم می روم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه اظهار کرد: ابتدا عید فطر را تبریک می‌گویم. همچنین خبر بدی درباره درگذشت همسر نعیم سعداوی شنیدیم که تسلیت می‌گویم. در خصوص مسابقه هم باید بگویم بازی با سوریه همیشه سخت بوده و این تیم هرگز حریف آسانى نبوده است. همانطور که مربی گفت در حال عدم هماهنگی بین بازیکنان وجود دارد، چون بعضى از بچه‌ها تا چند روز پیش درگیر مسابقات باشگاهى بودند، اما بعضى‌ها استراحت بیشترى داشتند. ظاهرا اعضای تیم سوریه ۱۴، ۱۵ روز است که کنار هم تمرین می‌کنند، اما ما فقط چند روز است که تمرین می‌کنیم. سوریه تیمی است که سبک بازی‌اش مثل ما بوده و باید فردا مانند همیشه باهوش باشیم.

وی همچنین اضافه کرد: در همه سال‌هایی که در تیم ملی حضور داشتم، همه توانم را به کار بردم تا به تیم ملی کمک کنم. این نظر مربیان بوده که چقدر بازی کنم و برای من افتخار است در هر زمانى و با همه مربیانی که کار کرده‌ام، با تمام وجود در تیم ملى حضور داشتم. اگر ویلموتس نیز تشخیص بدهد، با تمام وجود خواهم بود و اگر نخواهد براى تیم ملى آرزوى موفقیت مى کنم. مطمئنا بهترین‌ها باید اینجا حضور داشته باشند.


بیشتر بخوانید:

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است

نشست هماهنگى مسابقه ایران و سوریه برگزار شد

بی اعتنایی به پیراهن تیم ملی فوتبال با گواهی پزشکی!/ گربه را باید دم حجله کُشت


انتهای پیام/

اظهارات شجاعی در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سوریه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار