مربی تیم ملی فوتبال گفت: برای من نهایت افتخار است که برای تیم ملی کشورم کار کنم و بتوانم در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران باشم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت هانوفر، وحید هاشمیان، مهاجم پیشین هانوفر و تیم ملی فوتبال ایران درباره حضورش به عنوان مربی کنار ویلموتس و تیم ملی بیان کرد: برای من نهایت افتخار است که برای تیم ملی کشورم کار کنم و بتوانم در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران باشم. بسیار خوشحال هستم و همچنین در چند روز گذشته صحبت‌های زیادی با ویلموتس داشتیم و ارتباط خیلی خوبی نیز بین ما است.

او افزود: برای من افتخار است، اینکه بتوانم تجربه خودم را به بازیکنان جوان انتقال دهم و در عین حال از یک مربی بزرگ چیز‌های زیادی یاد بگیرم.

هاشمیان:برای من نهایت افتخار است که برای تیم ملی کشورم کار کنم/ ارتباط خیلی خوبی با ویلموتس دارم

گفتنی است، پس از انتخاب مارک ویلموتس به عنوان سرمربی ایران پس از کی روش پرتغالی، او وحید هاشمیان را به عنوان مربی ایرانی انتخاب کرد و قرار است تا چند وقت دیگر، دستیار ایرانی دیگری به این مربی اضافه شود.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت مربی جدید بلژیکی در چارچوب ۲ دیدار دوستانه، ۱۶ خرداد در ورزشگاه آزادی با سوریه بازی می‌کند و سپس به مصاف ۲۱ خرداد با کره جنوبی در سئول دیدار خواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

بی اعتنایی به پیراهن تیم ملی فوتبال با گواهی پزشکی!/ گربه را باید دم حجله کُشت

ترس مهاجم کره‌ای از رویارویی با بازیکنان تیم ملی ایران

نخستین حضور بازیکنان پرسپولیس و مریی اسپانیایی در تمرین تیم ملی


انتهای پیام/

اظهارات وحید هاشیمان درباره حضور در تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار