سرمربی تیم ملی سوریه گفت: این برد را به تیم ملی ایران تبریک می‌گویم و به طور حتم آمادگی و استحقاق این پیروزی را داشتید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فجر ابراهیم سرمربی تیم ملی سوریه درباره  باخت سنگین برابر تیم ملی ایران در چارچوب دیدار دوستانه در نشست خبری گفت: به تیم ملی ایران این برد را  تبریک می‌گویم و  به طور حتم آمادگی و استحقاق این پیروزی را داشتید و  آمادگی لازم برای پاسخ دادن به سئوالات شما را دارم. 

سرمربی تیم ملی  سوریه درباره اینکه این تیم نشانی از بازی که در گذشته برابر ایران انجام نداد، نداشت و آیا تغییری نسبت به قبل داشته است، گفت: مهم ترین مسئله ای که می‌توانم بگویم این است که حق با شماست و از دقیقه ۳۰ ضعف را در خط دفاعی تیم  مشاهده کردم و  توقع  نداشتم که مدافعان  ما این قدر ضعیف بازی کنند  و بزرگترین ضعف را در خط دفاع تیم خود دیدم و این اتفاق برای خودم هم غیر قابل تصور بود.

او ادامه داد: تیم ملی ایران تا قبل از دقیقه ۳۰، ۲ موقعیت گلزنی داشت و ما ۳ فرصت گلزنی داشتیم، اما روی اشتباه‌های فردی خودمان گل خوردیم و نتیجه بازی را واگذار کردیم. همچنین اتفاق تاسف بار مصدومیت محمد مالمور بود و تعویض‌ها هم کمکی به ما نکرد و فارس خطیب هم به زمین مسابقه آوردیم، اما انتظارمان را برآورده نکرد.

سرمربی تیم ملی سوریه تصریح کرد: ۶ بازیکن مان غایب بود اما نمی شود انتظار داشت که چنین نتیجه ای در زمین ایران رقم بخورد. طبیعی است که غیبت بازیکنان تاثیرگذار بودند اما من توقعاتی از بازیکنانم داشتم و آنها نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و  بازی خودشان را ارائه نکردند و آنها در تمرین بهتر کار می‌کردند.


بیشتر بخوانید:

فجر ابراهیم:ایران تغییر زیادى نسبت به گذشته نداشته است

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی سوریه درباره بازی برابر تیم ملی ایران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار