آخرین تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل سوریه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از برگزاری بازی دوستانه با سوریه از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز (چهارشنبه) در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

این درحالی است که با وجود اعلام رسمی مبنی بر اینکه زمان این تمرین ساعت ۱۸ است تمرین ملی پوشان کشورمان ۱۵ دقیقه زودتر آغاز شد.

  • اتوبوس تیم ملی راس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه وارد ورزشگاه شد و بازیکنان و دروازه بان‌ها به ترتیب با لباس‌های قرمز و مشکی در آن شرکت کردند.
  • ویلموتس و دستیارانش پیش از بازیکنان وارد زمین شده و به ارزیابی شرایط آن پرداختند.

پاسکاری ویلموتس با رضائیان/ پورعلی گنجی آسیب دید

  • سرمربی بلژیکی یک بار دور زمین چرخید تا شرایط آن را بررسی کند.
  • درحالیکه کارگران ورزشگاه آزادی دقایقی پیش از شروع تمرین مشغول آب دادن زمین بودند این کار در لحظات ابتدایی ورود بازیکنان به زمین هم این آبپاشی تداوم یافت.

نکته جالب این جا بود که برخی بازیکنان برای در امان ماندن از خیس شدن از این آبپاش‌ها فرار می‌کردند که این امر منجر به خنده ویلموتس و سایر بازیکنان شد.

  • رامین رضائیان و مارک ویلموتس پیش از شروع تمرین برای دقایقی با هم پاسکاری کردند.
  • ویلموتس ابتدا پنج دقیقه برای بازیکنان صحبت کرده و نکات مدنظرش را به آن‌ها انتقال داد.

پاسکاری ویلموتس با رضائیان/ پورعلی گنجی آسیب دید

پس از اتمام صحبت‌های سرمربی تیم ملی علیرضا بیرانوند، پیام نیازمند، امیر عابدزاده و حسین حسینی از سایر بازیکنان جدا شده و با لورن اسپینوزی، مربی دروازه بان‌های فرانسوی تمرینات اختصاصی انجام دادند.

پاسکاری ویلموتس با رضائیان/ پورعلی گنجی آسیب دید

  • سایر نفرات هم زیرنظر کوین مینی حرکات بدنی و نرم دوی در عرض زمین را پیگیری کردند.

ویلموتس پیش از شروع تمرین‌های تاکتیکی جزئیات این بخش تمرین را به هاشمیان و مانو فررا انتقال داد تا پس از اتمام تمرین بدنی، بازیکنان کار‌های تاکتیکی را پیگیری کنند.

وحید هاشمیان مانند روز‌های قبل وظیفه ترجمه صحبت‌های ویلموتس را در جریان تمرین برعهده داشت و مترجمی که با سرمربی بلژیکی در نشست خبری شرکت کرده بود با کت و شوار از کنار زمین تمرین ملی پوشان را تماشا می‌کرد.

  • بخش بعدی تمرین پاسکاری‌های ۲ به ۲ بود.

پاسکاری ویلموتس با رضائیان/ پورعلی گنجی آسیب دید

  • در بخشی از تمرینات اختصاصی دروازه بان‌ها آن‌ها باید با ضرباتی مانع زمین خوردن توپ و حفظ آن روی هوا می‌شدند، اما زمانیکه ضربه نیازمند به زمین برخورد کرد اسپینوزی و سایر دروازه بان‌ها فریاد شادی سر دادند.

در نخستین بخش تمرین تاکتیکی، بازیکنان به ۲ گروه ۱۰ و ۱۱ نفره تقسیم شدند. این ۲ گروه شامل ۵ بازیکن با کاور سبز و ۵ بازیکن با پیراهن قرمز بودند که باید تمرین حفظ توپ در فضای کوچک را پیگیری می‌کردند. البته اللهیار صیادمنش در گروه ۱۱ نفره با پوشیدن کاور مشکی به بازیکنان هر ۲ گروه به عنوان یار آزاد کمک می‌کرد. وحید هاشمیان نظاره گر تمرین گروه ۱۰ نفره بود و مانو فررا هم عملکرد بازیکنان گروه ۱۱ نفره را بررسی می‌کرد. خود ویلموتس هم نظارت خاصی روی تمرین‌های هر ۲ گروه داشت.

پاسکاری ویلموتس با رضائیان/ پورعلی گنجی آسیب دید

  • در بخشی از تمرین مرتضی پورعلی گنجی، از ناحیه عضله پشت زانوی پای راست دچار اسیب دیدگی جزئی شد که بلافاصله کادر پزشکی تیم ملی به زمین آمدند و او را مداوا کردند تا مدافع تیم ملی مشکلی برای ادامه تمرین نداشته باشد.
  • وحید هاشمیان بار‌ها جریان تمرین را متوقف کرده و روی ارسال صحیح پاس‌های سرعتی تاکید می‌کرد.

پس از ۲۵ دقیقه خبرنگاران و عکاسان محل تمرین تیم ملی را ترک کردند.

کاروان تیم ملی ایران جمعه شب پس از انجام شدن یک جلسه تمرینی از طریق فرودگاه امام خمینی به دوحه قطر رفته و سپس برای برگزاری بازی با کره جنوبی عازم سئول می‌شود.


بیشتر بخوانید:

شجاعی: سبک بازی سوریه شبیه به ایران است/ اگر مربی بخواهد، فردا از تیم می‌روم

ویلموتس: تغییر سبک بازی تیم ملی به بازیکنانی بستگی دارد که در اختیار داریم/ صعود به جام جهانی برای سومین دوره متوالی هدف اصلی ما است

نشست هماهنگى مسابقه ایران و سوریه برگزار شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار