مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: براساس آمار اولیه تا غروب روز عید سعید فطر کرمانشاهیان حدود سه میلیارد تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کرده اند.

پرداخت ۳ میلیارد تومانی  زکات فطره خیران کرمانشاهیبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین خدرویسی  مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد به عنوان مسئول جمع آوری زکات فطره، از ساعاتی قبل از اقامه نماز عید سعید فطر کار جمع آوری زکات فطره و کفارات مردمی را در ۱۲۵۰ پایگاه آغاز کرد.

خدرویسی با بیان اینکه کار جمع آوری زکوات فطره تا ظهر روز عید، در پایگاه ها و ستادهای مستقر در مصلی ها، مساجد، موسسات خیریه و معابر عمومی ادامه داشت، گفت: با جمع آوری این پایگاه های موقت آن دسته از مردم نیک اندیشی که هنوز فطریه خود را پرداخت نکرده اند می توانند این واجب الهی را به دفاتر این نهاد، مراکز نیکوکاری و یا با شماره گیری کد #۱*۸۸۷۷* از طریق گوشی های همراه پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: طبق آمار اولیه تا غروب روز عید حدود سه میلیارد تومان زکات فطره از سوی کرمانشاهیان خیر به پایگاه های این نهاد پرداخت شده است که از این میزان، دو میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان فطریه و مابقی کفارات عمد، غیر عمد و سهم سادات بوده است.

 

انتهای  پیام/ز

 

کرمانشاهیان حدود سه میلیارد تومان زکات فطره و کفاره پرداخت کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، رمضان 98
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.